Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Dag mensen,

Ik heb de smaak lekker te pakken deze week want ik heb weer helemaal zin om signatures te maken. Vandaag kwam het idee in me op om een auto sig te maken. Ik heb dat dus ook gedaan. ^_^

En even voor de duidelijkheid, ik heb deze sig zonder tutorials gemaakt. Dus geen mensen die komen claimen dat hun tut ó zo goed is a.u.b ^_^

De tekst vind ik niet zo goed gelukt, ik ben echt heel slecht in teksten dus vergeef het me a.j.b. _O_

jaguarcopyuo2.jpg

EDIT: V2:

jaguarcopywn0.jpg

Aangepast: De C4D die je onder de auto zag wat gesmudged, vond het niet mooi staan, beter tekst, en de afbeelding is wat minder donker.

Bewerkt: door Sprunk
Geplaatst:

Héhé die C4D heb je toch echt van mijn tutorial hoor :puh:

Het klinkt eigendunk,maar als je een mooie auto sig wil maken raad ik je aan mijn tut te volgen :puh:

Geplaatst:
Héhé die C4D heb je toch echt van mijn tutorial hoor :puh:

Het klinkt eigendunk,maar als je een mooie auto sig wil maken raad ik je aan mijn tut te volgen :puh:

Nee hoor, die C4D komt van planet renders. :7 Het zou zomaar kunnen dat jij die ook gebruikt hebt, maar dat is niet met opzet gedaan iig. Maar als jij precies kan zien dat het dezelfde C4D is vind ik dat knap van je ^_^

En dat je een eigendunk had wist ik al lang 0_0

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...