Jump to content

achterklep en motorkap open maken?

mrtuning

Recommended Posts

ik zie geregeld een auto staan in en uitladen kan je dat zelf ook? of is dat weer niet want bij san andreas hat je er ook een afbeelding van maar bleek helemaal niet te kunnen.

Bewerkt: door mrtuning
Delen op andere websites

Het kan maar in 1 missie. Namelijk de laatste missie van Elizabeta Torres, Have A Heart. In de missie Undertaker is de achterklep ook heel belangrijk. De kist kan er uitglijden, maar je kunt 'm niet dicht doen.

Als je normaal rijd, je knalt ergens tegen aan en je motorkap gaat open maar je wilt dat ie dicht blijft, moet je een beetje snelheid maken (totdat ie een beetje omhoog is maar niet dat ie eraf vliegt) en remmen, dan gaat ie vanzelf dicht.

Delen op andere websites

bij san andreas had je een filmpje dat je ook in je kofferbak opendeed of zo maaar dat was volgends mij een missie filmpje bij san fierro bij die benzine pomp die je van claude speed won je zocht daar naar de silance pistol dacht ik :puh:

Delen op andere websites

bij san andreas had je een filmpje dat je ook in je kofferbak opendeed of zo maaar dat was volgends mij een missie filmpje bij san fierro bij die benzine pomp die je van claude speed won je zocht daar naar de silance pistol dacht ik :puh:

Dat was inderdaad in een missie. Tot nu toe kon je nog in geen enkele GTA je kofferbak openen.

Delen op andere websites

je kan wel een kofferbak openen, als je iemand ziet staat langs de weg en hij staat in de koffer te graaie, loop je er naartoe, dan duw je heb weg en dan gaat de bak dicht, als je er dan zelf langs loopt gaat hij soms weer open

Delen op andere websites

je kan wel een kofferbak openen, als je iemand ziet staat langs de weg en hij staat in de koffer te graaie, loop je er naartoe, dan duw je heb weg en dan gaat de bak dicht, als je er dan zelf langs loopt gaat hij soms weer open

Dit heb je van mij vriend. :duh:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...