ChristiaanGTA Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Ik heb de trial van Flash CS3 gedownload en probeer het te gaan installeren maar als ik dat wil gaan doen geeft 'ie aan: http://i38.tinypic.com/m97l74.jpg Maar ik ben helemaal geen ander Adobe programma aan het installeren. Als ik kijk bij de processen die draaien, staat er niks van Adobe tussen en als ik mn computer opnieuw opstart geeft ie het nog steeds aan. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Alvast bedankt Reageren
TomHagen Geplaatst: 7 september 2008 Rapport Geplaatst: 7 september 2008 Staat er rechtsonder (in de taakbalk) niks te installeren? Reageren
Naudin Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Duurt het misschien nogal lang voordat hij opent en klik je er nog eens op? Heb ik ook wel eens, gewoon kwestie van wachten na de eerste (dubbel)klik. Doe anders even CTRL+ALT+DEL en kijk bij het tabblad processen of je iets kunt vinden wat op een setup lijkt. Bij processen staan altijd dingen die op de achtergrond draaien die je niet meteen kunt zien. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.