Sprunk Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 (bewerkt) Show je sidebar! De titel zegt het al, show hier jouw sidebar met al je gadgets. >>> Door Flying Dutchman: Verplaatst naar Software.<<< Ik trap af: 1: GTA IV klok 2: CPU/RAM meter 3: Mijn Hyves beta gedget 4: NU.nl nieuws gadget 5: Afsluit knoppen Ook XP sidebar's zijn welkom! (heb niets kunnen vinden met de zoekfuntie, maar als een dergelijk topic bestond, of als een mod dit topic nutteloos vind gooi er dan maar een slotje op ) Bewerkt: 8 september 2008 door Flying Dutchman Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Gadjets: Mooi klokje onderin Leuk kleurig icoontje, die ook nog eens virussen weg houd groen poppetje. Komen zo nu en dan venstertjes vanaf met '...' is online. En een knipperend beeldschermpje Verder een onzichtbare Radio/Cd-speler Onzichtbare Tomtom Onzichtbare weersateliet Onzichtbare screensaver Onzichtbare veiligheidscamerabeelden van ons huis Reageren
Sprunk Geplaatst: 8 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2008 (bewerkt) img*Gadjets: Mooi klokje onderin Leuk kleurig icoontje, die ook nog eens virussen weg houd groen poppetje. Komen zo nu en dan venstertjes vanaf met '...' is online. En een knipperend beeldschermpje Verder een onzichtbare Radio/Cd-speler Onzichtbare Tomtom Onzichtbare weersateliet Onzichtbare screensaver Onzichtbare veiligheidscamerabeelden van ons huis Dat is niet je sidebar, dat is je taakbalk . Je sidebar is een "bar" zoals ik laat zien in de begin post Het is een feature is Vista, maar tegenwordig zijn er veel (illegale) sidebar's voor XP Bewerkt: 8 september 2008 door Sprunk Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 img*Gadjets: Mooi klokje onderin Leuk kleurig icoontje, die ook nog eens virussen weg houd groen poppetje. Komen zo nu en dan venstertjes vanaf met '...' is online. En een knipperend beeldschermpje Verder een onzichtbare Radio/Cd-speler Onzichtbare Tomtom Onzichtbare weersateliet Onzichtbare screensaver Onzichtbare veiligheidscamerabeelden van ons huis Dat is niet je sidebar, dat is je taakbalk . Je sidebar is een "bar" zoals ik laat zien in de begin post Het is een feature is Vista, maar tegenwordig zijn er veel (illegale) sidebar's voor XP Illegale sidebars voor XP... uh sorry maar een illegale sidebar voor XP? Die zijn er niet. Er zijn wel alternatieven voor de Vista Side bar. Te vinden onder Thoosjes Sidebar. RocketDock enzovoorts. Allemaal tip top in orde, virus vrij en bovendien zo legaal als het kontje van de eend in de plaatselijke vijver. Reageren
Robin2130 Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 1: volumeregeling 2: het weer 3: Google 4: CPU/RAM meter 5: Klok Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 (bewerkt) img*Gadjets: Mooi klokje onderin Leuk kleurig icoontje, die ook nog eens virussen weg houd groen poppetje. Komen zo nu en dan venstertjes vanaf met '...' is online. En een knipperend beeldschermpje Verder een onzichtbare Radio/Cd-speler Onzichtbare Tomtom Onzichtbare weersateliet Onzichtbare screensaver Onzichtbare veiligheidscamerabeelden van ons huis Dat is niet je sidebar, dat is je taakbalk . Je sidebar is een "bar" zoals ik laat zien in de begin post Het is een feature is Vista, maar tegenwordig zijn er veel (illegale) sidebar's voor XP Illegale sidebars voor XP... uh sorry maar een illegale sidebar voor XP? Die zijn er niet. Er zijn wel alternatieven voor de Vista Side bar. Te vinden onder Thoosjes Sidebar. RocketDock enzovoorts. Allemaal tip top in orde, virus vrij en bovendien zo legaal als het kontje van de eend in de plaatselijke vijver. Wie zegt dat een plaatselijke vijver eendenkontjes mag bevatten? Moet de gemeente eerst goedkeuring voor geven hoor, en dat is sporadisch in de meeste plaatsen. @Hierboven, die klok staat radicaal verkeerd. Pennywise (Voltallig afwijkend van het huidige onderwerp. Waar gaat dit heen...) Bewerkt: 8 september 2008 door Pennywise The Clown Reageren
Dvt Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 (bewerkt) Onder XP: 1. Gemodificeerde standaard klok, met datum- en dagaanduiding 2. Digitale klok 3. Standaard weergadget (BTW ik woon in Zeist, maar dat valt in de gadget onder De Bilt) 4. NLRadio - Gadget boordevol Nederlandse radiozenders 5. Xbox 360 Friend Watch in Silverlight (= Flash, maar dan beter, van Microsoft) 6. Standaard RSS Feed - Met Insidegamer 7. DriveInfo Op Vista hetzelfde alleen dan nog met de standaard Currency gadget, aangezien die niét werkt op XP. @Nemean^inf : Er bestaan idd geen illegale Sidebars. Maar naast die alternatieven is er wel deze sidebar, geoptimaliseerd voor XP! Bewerkt: 8 september 2008 door Dvt Reageren
TomHagen Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 Mijn sidebar: Google zoeken; Kalender; Klok; CPU gebruik; Weer. Reageren
Timske Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 Ik ga wat toevoegen denk ik, ik had me pc gereinstraleerd en toen stonden die meisjes aan de zijkant En ook bij voorbeelden ofso van afbeeldingen Reageren
Sprunk Geplaatst: 9 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2008 Nou Timske, die zitten niet standaard in (de originele) Vista hoor Reageren
Robin2130 Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 (bewerkt) Ik ga wat toevoegen denk ik, ik had me pc gereinstraleerd en toen stonden die meisjes aan de zijkant En ook bij voorbeelden ofso van afbeeldingen [plaatje] Originele sidebar Bewerkt: 10 september 2008 door Thundercover Afbeeldingen gelieve niet te quoten. ~~ Thundercover Reageren
Donald F. Duck Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 Is een Google Desktop sidebar ook goed? Digitale klok Analoge klok, GTA IV CPU- en geheugenmeter Ingeklapt kladblok (onderaan) Google zoekbalk Reageren
IV trailer Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 Ik denk dat deze moet worden samengevoegt. Ik had hier namelijk al is een topic over aangemaakt: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=68893&hl= Reageren
Sprunk Geplaatst: 10 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2008 Ik denk dat deze moet worden samengevoegt. Ik had hier namelijk al is een topic over aangemaakt:http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=68893&hl= Dat lijkt me niet nodig, jouw topic gaat namelijk over de gadgets opzich, en niet over de sibebar, en je topic is bovendien al een half jaar oud. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.