Pennywise The Clown Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Ik werk al járen met Hotmail. Mail er zowaar dagelijks mee, maar sinds kort is hij erg traag. En loopt hij telkens vast wanneer ik ook maar een berichtje probeer te lezen. Mijn mail lezen, laat staan versturen is niet meer mogelijk, doordat het systeem constant vast loopt. Iemand een oplossing? Reageren
WaRioRZ Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Ik werk al járen met Hotmail. Mail er zowaar dagelijks mee, maar sinds kort is hij erg traag. En loopt hij telkens vast wanneer ik ook maar een berichtje probeer te lezen. Mijn mail lezen, laat staan versturen is niet meer mogelijk, doordat het systeem constant vast loopt. Iemand een oplossing? Echt waar? Dat heb ik ook! Maar dan alleen met internet explorer. Als ik het met firefox doe, doet hij het wel. Wel vervelend, want ik open meestal m'n hotmail via msn. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 8 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Ik werk al járen met Hotmail. Mail er zowaar dagelijks mee, maar sinds kort is hij erg traag. En loopt hij telkens vast wanneer ik ook maar een berichtje probeer te lezen. Mijn mail lezen, laat staan versturen is niet meer mogelijk, doordat het systeem constant vast loopt. Iemand een oplossing? Echt waar? Dat heb ik ook! Maar dan alleen met internet explorer. Als ik het met firefox doe, doet hij het wel. Wel vervelend, want ik open meestal m'n hotmail via msn. Ik gebruik inderdaad IE. Firefox wel geprobeert in het verleden, maar niet goed bevallen. Reageren
Sprunk Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Geef het een 2e kans en download FireFox 3, of probeer het meet Google Chrome Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 8 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Geef het een 2e kans en download FireFox 3, of probeer het meet Google Chrome Firefox wil ik nog wel een kans geven. Is het dan verstandig om IE compleet te verwijderen? Reageren
Sprunk Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Geef het een 2e kans en download FireFox 3, of probeer het meet Google Chrome Firefox wil ik nog wel een kans geven. Is het dan verstandig om IE compleet te verwijderen? Nee hoor, dat is niet nodig voor een goede werking van FF. Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 8 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Ik heb FF geïnstalleerd. En het is inderdaad ook qua snelheid een verbetering. Een volgende vraag luid: Hoe kan ik de link naar hotmail (Start -> Hotmail [onder Firefox Internet]) zodanig veranderen dat deze opent met Firefox. Kortom, hoe kan ik van Firefox mijn standaard I-browser maken? Alvast bedankt. Reageren
K.O. Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Configuratiescherm > Internetopties > Tabblad 'Programma's > Standaard Webbrowser Verder kun je bij de opties in Firefox ook ergens aanklikken dat ie Firefox je standaard browser moet maken, als ik het me goed herinner. Reageren
Thundercover Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Om van Firefox je standaardbrowser te maken moet je via Extra > Opties > Geavanceerd onderaan het tabblad kijken, daar kan je meteen controleren. Dat Hotmail dan meteen in Firefox start, is niet vanzelfsprekend. Veel Microsoft-programma's openen helaas dan standaard in IE (Outlook 2007 dan weer niet). Het zou wel mogelijk moeten zijn met wat trucjes, waarvan ik er een hier heb gevonden. Of het werkt weet ik niet, maar anders kun je nog wel even verder zoeken met Google. Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.