Kryziek Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 (bewerkt) _________________________________________________________ _________________________________________________________ Nieuwe! Hoe is deze? Rate op schaal van 1/10 Bewerkt: 13 september 2008 door Kryziek Reageren
Sprunk Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 (bewerkt) Een 7. Hij is wel wat te donker, ik zie er haast niets van. Bewerkt: 8 september 2008 door Sprunk Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Een 7. Hij is veel te donker, ik zie er haast niets van. same here Je kunt beter nog een Brightnesst Layer erbij kunnen doen en dan nog een beetje kijken wanneer het iets beter is Reageren
Kryziek Geplaatst: 8 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Een 7. Hij is veel te donker, ik zie er haast niets van. same here Je kunt beter nog een Brightnesst Layer erbij kunnen doen en dan nog een beetje kijken wanneer het iets beter is komt omdat het zon lichte site is. ik ben net nieuw hier en deze sig stond op een donkerdere site. Ik zal voortaan wel wat lichtere maken Reageren
Nadine.Gtaaa Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 7.5 Wel erg donkerja! Misschien lichter maken...? Reageren
Gijsso Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Heeeeeeeel donker. Ik zie 'm hals niet, als ie wat lichter was, dat kon je 'm mooi zien. nu geef ik er een 6/10 voor, als ie wat lichter is, dat rate ik 'm opnieuw en dat zien we wel. Reageren
Wanted Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Het is inderdaad wel donker. Maar toch kan ik wel een klein beetje zien. Ik vindt dat effect rond de naam erg mooi, en als ik een beetje goed kijk, zie ik dat de rest er ook mooi uit ziet. Ik geef er een 8/10 voor, 1 puntje minder doordat het donker is. Reageren
Wanted Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 [pic]Hoe is deze? Veel beter, nu is hij niet donker, het ziet er mooi uit, goede font, en je maakt wel een grappig effect met dat zwarte blokje voor de sig. De achtergrond lijkt wel een beetje alsof je de lucht in kijkt. Ik geef er een 9/10 voor Reageren
Kryziek Geplaatst: 9 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2008 [pic]Hoe is deze? Veel beter, nu is hij niet donker, het ziet er mooi uit, goede font, en je maakt wel een grappig effect met dat zwarte blokje voor de sig. De achtergrond lijkt wel een beetje alsof je de lucht in kijkt. Ik geef er een 9/10 voor welk zwart blokje? Reageren
Wanted Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 [pic]Hoe is deze? Veel beter, nu is hij niet donker, het ziet er mooi uit, goede font, en je maakt wel een grappig effect met dat zwarte blokje voor de sig. De achtergrond lijkt wel een beetje alsof je de lucht in kijkt. Ik geef er een 9/10 voor welk zwart blokje? Je hebt een zwart, transparant, blokje voor de sig gezet, alleen de randen niet, en dat vindt ik wel een grappig effect creeren. Reageren
Kryziek Geplaatst: 9 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2008 dat noemen ze een border. nu weer ontopic Reageren
Kryziek Geplaatst: 13 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Ik heb een nieuwe! hoe vinden jullie deze? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.