Jump to content

Kryziek Design

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

4tab6a.gif

2nbyr0x.png

35jgeop.png

Nieuwe!

Hoe is deze?

Rate op schaal van 1/10

Bewerkt: door Kryziek
Geplaatst:
Een 7. ^_^

Hij is veel te donker, ik zie er haast niets van.

same here :D Je kunt beter nog een Brightnesst Layer erbij kunnen doen en dan nog een beetje kijken wanneer het iets beter is

Geplaatst:
Een 7. ^_^

Hij is veel te donker, ik zie er haast niets van.

same here :D Je kunt beter nog een Brightnesst Layer erbij kunnen doen en dan nog een beetje kijken wanneer het iets beter is

komt omdat het zon lichte site is.

ik ben net nieuw hier en deze sig stond op een donkerdere site.

Ik zal voortaan wel wat lichtere maken

Geplaatst:

Heeeeeeeel donker. Ik zie 'm hals niet, als ie wat lichter was, dat kon je 'm mooi zien.

nu geef ik er een 6/10 voor, als ie wat lichter is, dat rate ik 'm opnieuw en dat zien we wel.

Geplaatst:

Het is inderdaad wel donker. Maar toch kan ik wel een klein beetje zien. Ik vindt dat effect rond de naam erg mooi, en als ik een beetje goed kijk, zie ik dat de rest er ook mooi uit ziet. Ik geef er een 8/10 voor, 1 puntje minder doordat het donker is.

Geplaatst:
[pic]

Hoe is deze?

Veel beter, nu is hij niet donker, het ziet er mooi uit, goede font, en je maakt wel een grappig effect met dat zwarte blokje voor de sig. De achtergrond lijkt wel een beetje alsof je de lucht in kijkt. Ik geef er een 9/10 voor

Geplaatst:
[pic]

Hoe is deze?

Veel beter, nu is hij niet donker, het ziet er mooi uit, goede font, en je maakt wel een grappig effect met dat zwarte blokje voor de sig. De achtergrond lijkt wel een beetje alsof je de lucht in kijkt. Ik geef er een 9/10 voor

welk zwart blokje?

Geplaatst:
[pic]

Hoe is deze?

welk zwart blokje?

Je hebt een zwart, transparant, blokje voor de sig gezet, alleen de randen niet, en dat vindt ik wel een grappig effect creeren.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...