Jump to content

low-poly enzo...

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb gehoort over dat low-poly gedoe en maak mijn objekten dus met zominmogenlijk poly´s, ik heb net mijn restaurant afgemaakt, en die is nu zo´n 1,356 MB, is dat erg ?, is dat te veel voor 1 model?.

oja, en in hoeverre kan ik doorgaan met alles in 1 objeckt zettem ?, krijg ik problemen als ik alles in een objeckt pleur?

Bewerkt: door bradley1990
Geplaatst:

Hmm...ik heb geen idee hoe groot het object is...het verschilt ook per object...maar 1,5 MB is wel erg groot voor een object zonder textures :o

Geplaatst: (bewerkt)
ik heb gehoort over dat low-poly gedoe en maak mijn objekten dus met zominmogenlijk poly´s, ik heb net mijn restaurant afgemaakt, en die is nu zo´n 1,356 MB, is dat erg ?, is dat te veel voor 1 model?.

oja, en in hoeverre kan ik doorgaan met alles in 1 objeckt zettem ?, krijg ik problemen als ik alles in een objeckt pleur?

Dit is inderdaad erg hoog, in de 3Ds max 7 kun je instellen hoeveel polygons er per blok of figuur er worden gemaakt. Als je deze eens flink lager zet is het object vanzelf kleiner. Je moet in de Z-modeler wel alles nog samensmelten, anders klopt je col niet:

Selecteer alles, kies uit het rechter-menu: Create->Object->UniteSelect

P.S. ik weet niet precies waar het zit in de 3Ds max 7 waar je kan instellen hoeveel polygons er per object zijn

Bewerkt: door Wauzie

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...