Niklaws Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 (bewerkt) Uhm tjsa, De titel zegt genoeg lijkt me.. Alvast hartelijk bedankt Oja: ik sta alvast in dat kleine dorpje zodat je het sneller kunt. Groetjes, Niklaws EDIT: VERSIE 1.O GTASAsf4.b Bewerkt: 8 september 2008 door Niklaws
Galiorix Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Het is altijd handig om de versie van je game te weten. Als er niks in je hoofdmenu staat, is het V1. En anders staat er in één van de hoeken 1.1 of V2.
Niklaws Geplaatst: 8 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Het is altijd handig om de versie van je game te weten. Als er niks in je hoofdmenu staat, is het V1. En anders staat er in één van de hoeken 1.1 of V2. Er staat niks in het hoofdmenu, ik heb er ook nog nooit een patch voor gedownload.. dus dat zal dan wel de eerste versie zijn die er was..
Remi-X Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 k heb misschien nog wel een tip voor je dat je het alsnog zelf kan halen. Weet je waar angel pine is? Als je daar een paramedic missie start is het echt heel simpel. Alle gewonden zijn (op loopafstand ) hartstikke dichtbij, en als je nog steeds snel blijft spelen dan heb je bij sommige levels nog 3 minuten over voor maar 1 mannetje Als je het nofg steeds niet haalt, zeg het dan. Dan haal ik hem wel voor je! succes
MegaPilot Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 (bewerkt) k heb misschien nog wel een tip voor je dat je het alsnog zelf kan halen. Weet je waar angel pine is? Als je daar een paramedic missie start is het echt heel simpel. Alle gewonden zijn (op loopafstand ) hartstikke dichtbij, en als je nog steeds snel blijft spelen dan heb je bij sommige levels nog 3 minuten over voor maar 1 mannetje Als je het nofg steeds niet haalt, zeg het dan. Dan haal ik hem wel voor je! succes Oja: ik sta alvast in dat kleine dorpje zodat je het sneller kunt. Beter lezen Ik kan hem helaas niet doen, heb Sa niet op PC... MegaPilot. Edit: Het ' ' icoontje doet het niet... Bewerkt: 8 september 2008 door MegaPilot
_KoE_Mzungu Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 (bewerkt) Ik doe 'm wel @ R[E]/\/\i!i! en MegaPilot: Leuk dat jullie tips willen geven en in discussie gaan maar dit is het aanvraag subforum, puur en alleen bedoeld voor aanvragen. Tips, hulp en discussies kan je bieden in het Missie Hulp subforum, niet hier. Daarnaast heeft Niklaws waarschijnlijk al in Angel Pine opgeslagen zoals je kan zien in de eerste post. Niet dat mij dat wat uitmaakt waar ik die missie moet doen. Bewerkt: 8 september 2008 door _KoE_Mzungu
Remi-X Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 wil ik net beginnen... ach, ja, volgende keer beter
Niklaws Geplaatst: 8 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Waar valt hij dan te downloaden? ik zie hem nl niet..
_KoE_Mzungu Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 (bewerkt) Paramedic gehaald: $37.500 maximale 'health' en een klein beetje Driving Skill + Ik heb geen cheats en/of mods gebruikt. Veel plezier met de rest van het spel. @ hierboven: Hier zo; zijn we ongeduldig? Bewerkt: 8 september 2008 door _KoE_Mzungu
Niklaws Geplaatst: 8 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Paramedic gehaald: $37.500 maximale 'health' en een klein beetje Driving Skill +Ik heb geen cheats en/of mods gebruikt. Veel plezier met de rest van het spel. @ hierboven: Hier zo; zijn we ongeduldig? Hee, heel erg bedankt hè, dankje!
Recommended Posts