Jump to content

Paramedic, wie doet 't?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Uhm tjsa,

De titel zegt genoeg lijkt me.. Alvast hartelijk bedankt

Oja: ik sta alvast in dat kleine dorpje zodat je het sneller kunt.

Groetjes, Niklaws

EDIT: VERSIE 1.O

GTASAsf4.b

Bewerkt: door Niklaws
Geplaatst:

Het is altijd handig om de versie van je game te weten. Als er niks in je hoofdmenu staat, is het V1. En anders staat er in één van de hoeken 1.1 of V2.

Geplaatst:
Het is altijd handig om de versie van je game te weten. Als er niks in je hoofdmenu staat, is het V1. En anders staat er in één van de hoeken 1.1 of V2.

Er staat niks in het hoofdmenu, ik heb er ook nog nooit een patch voor gedownload.. dus dat zal dan wel de eerste versie zijn die er was..

Geplaatst:

k heb misschien nog wel een tip voor je dat je het alsnog zelf kan halen. Weet je waar angel pine is?

Als je daar een paramedic missie start is het echt heel simpel. Alle gewonden zijn (op loopafstand :puh:) hartstikke dichtbij, en als je nog steeds snel blijft spelen dan heb je bij sommige levels nog 3 minuten over voor maar 1 mannetje :Y

Als je het nofg steeds niet haalt, zeg het dan. Dan haal ik hem wel voor je!

succes :tu:

k heb misschien nog wel een tip voor je dat je het alsnog zelf kan halen. Weet je waar angel pine is?

Als je daar een paramedic missie start is het echt heel simpel. Alle gewonden zijn (op loopafstand :puh:) hartstikke dichtbij, en als je nog steeds snel blijft spelen dan heb je bij sommige levels nog 3 minuten over voor maar 1 mannetje :Y

Als je het nofg steeds niet haalt, zeg het dan. Dan haal ik hem wel voor je!

succes :tu:

Oja: ik sta alvast in dat kleine dorpje zodat je het sneller kunt.

Beter lezen ;)

Ik kan hem helaas niet doen, heb Sa niet op PC...

MegaPilot.

Edit: Het ' ;) ' icoontje doet het niet...

Bewerkt: door MegaPilot

Ik doe 'm wel :D

@ R[E]/\/\i!i! en MegaPilot: Leuk dat jullie tips willen geven en in discussie gaan maar dit is het aanvraag subforum, puur en alleen bedoeld voor aanvragen. Tips, hulp en discussies kan je bieden in het Missie Hulp subforum, niet hier. Daarnaast heeft Niklaws waarschijnlijk al in Angel Pine opgeslagen zoals je kan zien in de eerste post. Niet dat mij dat wat uitmaakt waar ik die missie moet doen. :7

Bewerkt: door _KoE_Mzungu

Paramedic gehaald: $37.500 maximale 'health' en een klein beetje Driving Skill +

Ik heb geen cheats en/of mods gebruikt. Veel plezier met de rest van het spel. ^_^

@ hierboven: Hier zo; zijn we ongeduldig?

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:
Paramedic gehaald: $37.500 maximale 'health' en een klein beetje Driving Skill +

Ik heb geen cheats en/of mods gebruikt. Veel plezier met de rest van het spel. ^_^

@ hierboven: Hier zo; zijn we ongeduldig?

Hee, heel erg bedankt hè, dankje!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...