MegaPilot Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 (bewerkt) Heej forummertjes Het begon in Augustus, ik had een verrekking aan m'n lies... Meteen naar de dokter he:) Ik kreeg een spuit in m'n verrokken lies en ik moest twee weken rustig blijven, niet voetballen, niet lopen, ga zo maar door... De twee weken waren om en aangekomen op de voetbaltraining(met goeie moed) krijg ik pijn... Ik had me niet overbelast fozo, het deed nog pijn... Vandaag L.O.... Lopen... Ik kon uitlopen, maar met pijn geëindigt... Ging het vandaag niet, dan ging ik weer naar de dokter gaan, zo gezegd, zo gedaan... Weer een inspuiting in m'n lies... DRIE weken niet sporten, voetballen, fietsen, zwemmen,... Ik doe de richting Moderne-Wetenschappen-Sport... Vier uur sport(4 x 50 min)... En ik voetbal... Een ramp kan je het wel noemen... Tips om de drie weken door te komen? Alvast bedankt... MegaPilot. Bewerkt: 8 september 2008 door MegaPilot Reageren
Jay; Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Maak je serieus een topic aan omdat je drie weken niet kan voetballen? Ik zou zeggen, ga GTA spelen, hang wat rond op het forum, spreek af met je vrienden bij jou thuis etc. Ik denk dat je al die dingen zelf wel kan bedenken, beter dan ons zelfs omdat je weet waar je eigen interesses liggen. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 8 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2008 (bewerkt) Maak je serieus een topic aan omdat je drie weken niet kan voetballen? Ik zou zeggen, ga GTA spelen, hang wat rond op het forum, spreek af met je vrienden bij jou thuis etc. Ik denk dat je al die dingen zelf wel kan bedenken, beter dan ons zelfs omdat je weet waar je eigen interesses liggen. Ik voel me gehandicapt... Maarja, hopelijk betert het... MegaPilot. Bewerkt: 8 september 2008 door MegaPilot Reageren
Nadine.Gtaaa Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Pijnlijk! Mijn broer heeft gister met voetbal ook een blessure opgelopen! Ook bij de lies ofzo, een scheuring ergens! Ga gezellig een film kijken ofzo! Of met je vrienden Gamen, Ik zeg ookmaar wat, Veel sterkte dan maar! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 8 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Pijnlijk! Mijn broer heeft gister met voetbal ook een blessure opgelopen! Ook bij de lies ofzo, een scheuring ergens! Ga gezellig een film kijken ofzo! Of met je vrienden Gamen, Ik zeg ookmaar wat, Veel sterkte dan maar! Bedankt M'n PS2 helpt me er goed doorheen Owja, feli voor 50ste post MegaPilot. Reageren
oostzaan Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Ik heb ook weer een blesure we gingen van 20x stigerhunts(?) (van dat je steeds harder sprint) doen maar ik starte een beetje te hard zonder goede warmingup en ik voelde ópeens mijn bovenbeen spier(bijbeen) vastklikken. Kon er niks meer mee. Moet rust nemen anders kan ie wel eens scheuren.. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 8 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2008 (bewerkt) Ik heb ook weer een blesure we gingen van 20x stigerhunts(?) (van dat je steeds harder sprint) doen maar ik starte een beetje te hard zonder goede warmingup en ik voelde ópeens mijn bovenbeen spier(bijbeen) vastklikken. Kon er niks meer mee. Moet rust nemen anders kan ie wel eens scheuren.. 'k Moet rusten en ik heb al een inspuiting gekregen he MegaPilot. Bewerkt: 8 september 2008 door MegaPilot Reageren
oostzaan Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Ik heb ook weer een blesure we gingen van 20x stigerhunts(?) (van dat je steeds harder sprint) doen maar ik starte een beetje te hard zonder goede warmingup en ik voelde ópeens mijn bovenbeen spier(bijbeen) vastklikken. Kon er niks meer mee. Moet rust nemen anders kan ie wel eens scheuren.. 'k Moet rusten en ik heb al een inspuiting gekregen he MegaPilot. Ik houd niet van rusten ik ga altijd zoveel mogelijk door. Soms is het dom maar bij mij helpt het vaak wel. Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Ookal houd je niet van rusten, je zult het toch moeten doen. Als je doorgaat en het nog erger beschadigt heb je kans dat je dadelijk 6 maanden aan de kant zit. Het is moeilijk te zeggen wat je nu kunt gaan doen om de tijd door te komen, ik weet niet wat jij allemaal leuk vindt behalve sporten. Je kunt je eventueel ook wat meer gaan verdiepen in de theorie en tactiek van de sporten die je doet, of je kunt gaan nadenken over hoe je het beste je oude niveau weer gaat opbouwen nadat je herstelt bent. Bij deze is het topic ook verplaatst naar het Sport forum. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 8 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Ookal houd je niet van rusten, je zult het toch moeten doen. Als je doorgaat en het nog erger beschadigt heb je kans dat je dadelijk 6 maanden aan de kant zit. Het is moeilijk te zeggen wat je nu kunt gaan doen om de tijd door te komen, ik weet niet wat jij allemaal leuk vindt behalve sporten. Je kunt je eventueel ook wat meer gaan verdiepen in de theorie en tactiek van de sporten die je doet, of je kunt gaan nadenken over hoe je het beste je oude niveau weer gaat opbouwen nadat je herstelt bent. Bij deze is het topic ook verplaatst naar het Sport forum. Ik houd niet van rusten, maar ik doe het hoor Ik luister naar de dokter De tactiek enzo van de sporten ken ik al hoor, ben vorig jaar ook eens geblesseerd geweest en toen had ik dat gedaan Ook al wist ik 75 % van de tactiek Maarja, Gta/Nfs/Ratchet... zal me er wel doorslepen Allemaal nu al bedankt om te posten MegaPilot. Reageren
Think Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Organiseer een drinknamiddagmet met 2 vrienden, koop een bak bier ofzo ( of 2) en nog wat andere drank Mmmmm... Reageren
MegaPilot Geplaatst: 8 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Organiseer een drinknamiddagmet met 2 vrienden, koop een bak bier ofzo ( of 2) en nog wat andere drank Mmmmm... Ik ben wel 12(13 worden) he... Ik drink niet MegaPilot. Reageren
xxRolie. Geplaatst: 15 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2008 Doe gewoon rustig aan enzo, ga een beetje relaxen.. (Dûhh) Doe wat extra's voor school ofzo.. (A) Games, vrienden etc... Dingen wat je leuk vindt.. En vooral niet gaan sporten!!! Tot dat je weer helemaal genezen bent! Reageren
Zaahed Geplaatst: 16 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2008 Als ik een blessure had zal ik achter de ps2 ofzo zitten of gtaforum of met je vrienden op Samp multiplayer afspreken als je het dan hebt he. Sterkte hopen dat je blessure snel zal genezen Reageren
MegaPilot Geplaatst: 19 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2008 (bewerkt) Ja, m'n blessure is nog niet genezen... Ik ben naar een orthopedist geweest, dan foto's laten nemen, dan nog eens naar die orthopedist, en die zei nog eens vier weken rusten... Maar ik zal luisteren. MP. Bewerkt: 19 oktober 2008 door MegaPilot Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.