gta-pilot Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 (bewerkt) Hallo. Hier komen mijn web browsers te staan. Alle browsers die ik gemaakt heb komen in dit lijstje te staan. Wil je een speciale voor jou gemaakt? Stuur mij een PM met wat je wil en miss maak ik het! Frontlines fuel of war browser. Screen: Download: Komt er aan! DutchBrowser browser. Screen: Download: Klik Rate&com please! Laatst ge edit: Bewerkt: 11 september 2008 door gta-pilot Reageren
bramboy Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 (bewerkt) hoe doe je die buttons?? en die iemand @ hierboven ben ik xD Bewerkt: 8 september 2008 door bramboy Reageren
gta-pilot Geplaatst: 8 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Eerst met pic's dan doe je met de code verander je zo naar de go to. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 misschien moeten jullie (GTA-Pilot en Bramboy) samen een Webbrowser maken. Dankunnen jullie elkaar helpen met dingen die de ander niet weet. Dat is mijn advies. Reageren
K.O. Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 (bewerkt) Hoe zelfgemaakt is je browser? Een standaard wizard gebruikt of alles from scratch gecodeerd? In welke taal heb je de browser eigenlijk gemaakt? Ik zou best wat meer informatie willen zien. De Lay-out is verder wel mooi, maar ik mis toch nog wel een hoop opties. Dingen als een Favorietenlijst of (pop-up) filter opties zijn best handig. Dan nog een ander vraagje: wat komt er te staan als jij hier kijkt met die browser? Edit: gewoon gebaseerd op Internet Explorer dus. Niet echt heel custom. Meer een eigen layout aan de IE engine gegeven. Bewerkt: 10 september 2008 door K.O. Reageren
Timske Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 (bewerkt) misschien moeten jullie (GTA-Pilot en Bramboy) samen een Webbrowser maken. Dankunnen jullie elkaar helpen met dingen die de ander niet weet. Dat is mijn advies. Idd.. Maar het ziet er vet uit, als ik mijn eigen webbrowser kon maken eed ik het van GTA SA EDIT: Kun je misschien een tutorial maken voor zoiets Bewerkt: 9 september 2008 door Timske Reageren
gta-pilot Geplaatst: 9 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2008 Hoe zelfgemaakt is je browser? Een standaard wizard gebruikt of alles from scratch gecodeerd? In welke taal heb je de browser eigenlijk gemaakt? Ik zou best wat meer informatie willen zien. De Lay-out is verder wel mooi, maar ik mis toch nog wel een hoop opties. Dingen als een Favorietenlijst of (pop-up) filter opties zijn best handig.Dan nog een ander vraagje: wat komt er te staan als jij hier kijkt met die browser? Zit er bij xD Filter niet. www.useragent.org Your User Agent is: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 7.0; Windows NT 6.0; WOW64; Dutch Browser. Made for you!; SLCC1; .NET CLR 2.0.50727; .NET CLR 3.0.04506; Media Center PC 5.0; .NET CLR 3.5.21022; InfoPath.2; .NET CLR 1.1.4322) Reageren
Timske Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 Vind die donkere niet zo mooi Ik ga het zelf later ook eens proberen, beetje mooi designen en releasen Eerst me TrackMania Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 Die eerste vind ik wat simpel, en eerlijk gezegd ook niet zo heel mooi. Dat poppetje is al niks, en eigenlijk is het te simpel. Een 6/10 Je 2de is ineens wel een stuk mooier, waarom? Je gebruikt een thema, dat je goed laat zien. + Respect voor jou! 7/10 Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 Zoals al veel is gezegd of er een Tut kan komen want het lijkt me echt heel intereesant weet je ? Reageren
gta-pilot Geplaatst: 11 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2008 Die eerste vind ik wat simpel, en eerlijk gezegd ook niet zo heel mooi. Dat poppetje is al niks, en eigenlijk is het te simpel. Een 6/10Je 2de is ineens wel een stuk mooier, waarom? Je gebruikt een thema, dat je goed laat zien. + Respect voor jou! 7/10 Kan je ff zeggen over welke je het hebt? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 Die eerste vind ik wat simpel, en eerlijk gezegd ook niet zo heel mooi. Dat poppetje is al niks, en eigenlijk is het te simpel. Een 6/10Je 2de is ineens wel een stuk mooier, waarom? Je gebruikt een thema, dat je goed laat zien. + Respect voor jou! 7/10 Kan je ff zeggen over welke je het hebt? De eerste is denk ik: Dutchbrowser en die andere 2e dus is dan de andere. Ik denk dat hij het heeft ge rate in volgorde. Reageren
gta-pilot Geplaatst: 11 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2008 Die eerste vind ik wat simpel, en eerlijk gezegd ook niet zo heel mooi. Dat poppetje is al niks, en eigenlijk is het te simpel. Een 6/10Je 2de is ineens wel een stuk mooier, waarom? Je gebruikt een thema, dat je goed laat zien. + Respect voor jou! 7/10 Kan je ff zeggen over welke je het hebt? De eerste is denk ik: Dutchbrowser en die andere 2e dus is dan de andere. Ik denk dat hij het heeft ge rate in volgorde. Ok. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.