MonSteR Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Geplaatst: 25 maart 2005 Kun je met de Cargobob auto's inladen?? Zo ja, kan je dan ff zeggen hoe het moet. thx Reageren
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Geplaatst: 25 maart 2005 de cargobob bevat niet deze opsie (kort samen gevant : Nee En als het wel kan ben ik wel heel beniewd hoe je dat dan moet doen want ik heb pas geleden alles uitgeprobeert Reageren
P-Jamma Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Geplaatst: 25 maart 2005 Nope... da kan nie meer... In een Missie (volgens mij Up Up and Away) moet je wel een Bankwagen optillen... maar als je die gehaald hebt, kan 't nie meer :angry: Reageren
jethro Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Geplaatst: 25 maart 2005 Nooit gehoord van een cargobob :ugly: Reageren
Spacecraft Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Geplaatst: 25 maart 2005 Nooit gehoord van een cargobob :ugly: Dat is een helicopter, bij de missie Up up and away moet je deze gebruiken om een bankwagen te vervoeren. Reageren
Robson Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Geplaatst: 25 maart 2005 Nooit gehoord van een cargobob :ugly: Dat is een helicopter, bij de missie Up up and away moet je deze gebruiken om een bankwagen te vervoeren. Die krijg je dan ook na die missie. Dus je komt er vanzelf wel bij uit. Reageren
Silverwing Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Geplaatst: 25 maart 2005 Bij de missie Up up and away gebruik je een Levithitian. Die komt dan later op je vliegveld. Reageren
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Geplaatst: 25 maart 2005 om preciezer te zijn een Leviathan, Skycrane hier is een site voor meer informatie voor deze heli http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...s&name=skycrane deze heli is alleen met magneet bij up up and away te krijgen de gewoone is altijd op het airport te krijgen in SF Reageren
Kraay Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Geplaatst: 25 maart 2005 om preciezer te zijn een Leviathan, Skycrane hier is een site voor meer informatie voor deze heli http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...s&name=skycrane deze heli is alleen met magneet bij up up and away te krijgen de gewoone is altijd op het airport te krijgen in SF en op je eigen vliegveld als je de missie up up and away gedaan hebt Reageren
X-Zero Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Geplaatst: 25 maart 2005 en op je eigen vliegveld als je de missie up up and away gedaan hebt nup dat is niet waar de scycrane staat er niet maar de liviathan... Reageren
Cisse Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 Hij staat ook op SF-airport, niet? Reageren
Kraay Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 Hij staat ook op SF-airport, niet? als je topic goed doorgelezen had dan had je gezien dat Biohazard1990yakuza dat ook al vermeld had Reageren
The GTA-Lover Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 jammer dat de magneet niet gans het spel masheert Reageren
dark_father0 Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Geplaatst: 26 maart 2005 in de cargobo zie ik maar 1 ding : een slome tie fighter zonder kogels grtz dark Reageren
Pablo Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Geplaatst: 27 maart 2005 raar dat je die heli maar 1 keer krijgt met een kraan. ik heb hem toen gepikt bij die missie en in me garage gezet. maar toen ik me dood had laten gaan en naar die garage ging was die optie om auto's op te pakken ook weer weg <_< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.