Ice Banana Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 (bewerkt) Onderwerp: Freestyle. Soort design: Signature. Size design: Maximum toegelaten op GTAForum (500x150 en 100kb) Render: Tuurlijk. Animatie: Nee. Premade: Mag wel. Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk . Ik houd rekening met school en dergelijke. Opmerking: Joepiedepoepie! :$ Bewerkt: 8 september 2008 door Dizzee
tomen888 Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 (bewerkt) Ik wil. Edit: Mijn inlevering: Bewerkt: 8 september 2008 door tomen888
Ice Banana Geplaatst: 8 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2008 (bewerkt) Woah! Wat 'n signature man! Dit kan nog eens intressant worden . Fijn om zo'n goeie tegenstander te hebben. Tomen88 Ice Banana(origineel > Klikie) Succes Tomen Kan een heel erg lief modje de titel ook veranderen? Dankje.. :$ Bewerkt: 8 september 2008 door Ice Banana
NickyHendriks Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 Vote: Ice Banana Waarom: Ik vind jou sig gewoon ietwat mooier qua effecten en blurs. Ik vind ook bij tomen dat het TÉ licht is. Maarjsa ik vind ook de tekst wel mooi in je sig En tomen: Ik heb het gevoel dat je niet veel hebt gedaan. Volgens mij: Stock --> Render inplakken --> Effectjes erbij doen --> Tekst --> Klaar (correct me if i'm Wrong)
PiekeTheCat Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 (bewerkt) Vote: Ice BananaWaarom: Ik vind jou sig gewoon ietwat mooier qua effecten en blurs. Ik vind ook bij tomen dat het TÉ licht is. Maarjsa ik vind ook de tekst wel mooi in je sig En tomen: Ik heb het gevoel dat je niet veel hebt gedaan. Volgens mij: Stock --> Render inplakken --> Effectjes erbij doen --> Tekst --> Klaar (correct me if i'm Wrong) Denk het niet dat Tommen enkel dat gedaan hebt,en trouwens jij kan het voor geen f*ck beter,zamg. Jij doet enkel Brushen+Render+Tekst=klaar dus. Ik stem dus voor Tomen888. Waarom? Omdat de fel belichte kleuren mijn stijl is! Ik vind het effect over de sig erg goed gedaan! De tekst is mooi+goed geplaatst! En de focal ligt op het matrix ventje wat ook erg mooi is! Daarom stem ik dus op hem! Bewerkt: 9 september 2008 door PiekeTheCat
tomen888 Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 Vote: En tomen: Ik heb het gevoel dat je niet veel hebt gedaan. Volgens mij: Stock --> Render inplakken --> Effectjes erbij doen --> Tekst --> Klaar (correct me if i'm Wrong) Ik geef toe dat ik stock gedeeltes heb gebruikt zoals die stad en de planeten. Die stad en de planeten heb ik alleen als opvulling gebruikt, het maken van de rest van de sig duurde 2 uur. trouwens het gebruiken van stock is niet verboden en ik wilde iets van een stad op de achtergrond. Succes Ice Banana dit gaat een spannende wedstrijd worden.
Jay; Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 Denk het niet dat Tommen enkel dat gedaan hebt,en trouwens jij kan het voor geen f*ck beter,zamg. Bij een stemming gaat het er niet om dat de stemmer het beter of slechter kan als iemand die hij rate. Als hij kritiek heeft mag hij die geven, of die nou klopt of niet. Je kan best zeggen wat je van iemand vind, zolang je het maar goed onderbouwd. Tomen88, dit is zeker een van jou betere signatures alleen voor mij te overbelicht. De effecten heb je erg leuk in elkaar gezet maar als de rest van de signature zo licht is als de effecten springen ze er niet echt uit, dat is dus erg jammer. Verder komt je render erg goed naar voren en heb je er goed aan gedaan een stock te gebruiken, deze past er erg goed bij. Ik had de render het liefst nog wat meer gezien, zijn kraag bijvoorbeeld maar dit is zeker niet lelijk. Om af te sluiten is je tekst perfect qua plaatsing en stijl en ook je border is goed gekozen. Ice Banana, vergeleken met je andere signatures vind ik deze sig toch wel erg simpel in elkaar zitten. Je had wellicht bij de zijkanten nog wat effectjes kunnen toevoegen, iets extra's zou het wat mij betreft een stuk leuker maken. Desondanks vind ik je sig erg goed in elkaar steken. Daarmee bedoel ik dat de render goed naar voren komt en je er niet teveel overheen gebrusht hebt. De font van 'Drifter' is erg leuk en komt goed naar voren. De andere font, rechts van de sig vind ik kwalitatief gezien veel minder. Een leuk effectje maar het was veel mooier als je hem nog iets meer liet zien. Stem: Ice Banana
Sprunk Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 (bewerkt) Stem: Tomen888 Omdat: Ik beide sigs heel erg mooi vind, maar die van tomen888 is nét even wat mooier dan die van jou Ice Banana. Ik vind het gewoon leuk gedaan met al die leuke kleurtes. Ik vind niet gauw een sig met veel verschillende kleuren mooi, maar die van jou kan het hebben tomen. Hij is bijna perfect. Maar perfectie bestaat niet Stand: 2-2 gelijk. Bewerkt: 9 september 2008 door Sprunk
Dizzee Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 Verlengd! Stemmen t/m 12 september!
Dizzee Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Battle verlengd, stemmen t/m 14 september
Timske Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 Stem Tomen Die van hem is lichter en dat maakt zijn signature een stuk mooier. En ik vind ook dat de effecten mooi en goed zijn!! Echt super man
Farid. Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Stem TomenDie van hem is lichter en dat maakt zijn signature een stuk mooier. En ik vind ook dat de effecten mooi en goed zijn!! Echt super man Sluit ik me bij aan! Stem Tomen
Swiggers Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Ice Banana, jou sig spreekt me niet echt aan. Ik heb geen verstand van Photoshop, maar in mijn ogen ziet het er erg simpel uit. Verder vind ik een rug van iemand niet echt interessant en dus niet mooi. Ik mis gewoon wat effecten. Tomen88, jou sig vind ik echt prachtig. Mooi kleuren, en vooral geweldige effecten! Meer kan ik er gewoon niet over zeggen. Stem: Tomen88
TomHagen Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Tomen888: Alles komt goed tot één geheel, de tekst staat ook heel goed. Helaas worden de effecten nogal overbelicht, wat jammer is want ik denk dat nu de helft weg valt. Ice Banana: Die effecten zijn langs de kerel zijn goed gelukt. Staat als een huis. Achtergrond past er goed bij, tekst mag wel wat meer wegvallen, vind ik. Border is iets te dik. Applausje voor beiden, ik stem op Ice Banana
Addicted2 Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 Stem: Ice Banana Waarom? Ik vind de kleuren van tomen888 niet zo mooi, en ik vind dat matrix-gozertje te klein. Ik vind die van IB mooier, want ik vind het licht effect mooi.
Recommended Posts