stefan321 Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 kan iemand voor mij een screen maken van waar ik de bikeschool kan vinden ?? Reageren
Remi-X Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 hmm, kan ik ook wel vertellen denk ik Het is het enige rode "s" je in las venturas. Bij ook een groot wit gebouw op de kaart. Alsnog een map: MAPPIE!! Het stippje in las venturas is dus de bikeschool. Reageren
stefan321 Geplaatst: 8 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2008 hmm, kan ik ook wel vertellen denk ik Het is het enige rode "s" je in las venturas. Bij ook een groot wit gebouw op de kaart. Alsnog een map: MAPPIE!! Het stippje in las venturas is dus de bikeschool. ty ik heb het Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 kan iemand voor mij een screen maken van waar ik de bikeschool kan vinden ?? Staat gewoon op WikiGTA, inclusief beschrijvingen en screen. [meer informatie] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.