NickyHendriks Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Geplaatst: 27 september 2008 Kan iemand zijn Water bestanden uploaden want de Tool werkt niet bij mij. Graag dat er geen Water meer is. Dan kan ik lekker door de bodem crossen met een Motor ofzo heb je wel het goede path ingesteld, dan moet ie t gewoon doen. en als je vista hebt moet je t als admin uitvoeren... BC7 Ik heb XP maar de .NET install doet het niet bij mij. Daarom. Maar ik heb al een Editor van GTAforums Reageren
bert.b Geplaatst: 11 januari 2009 Rapport Geplaatst: 11 januari 2009 hoi ik heb het programma gedown load maar als ik hem uit pak is de map waar hij in zit leeg Reageren
MegaPilot Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Ik heb alle benodige Software, maar toch krijg ik steeds volgende error: Alvast bedankt voor de hulp. Mvg, MegaPilot. Reageren
GTAGibson Geplaatst: 19 januari 2009 Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Ik need dus aan dat als heel SA onder water staat je overal kunt zwemmen!? Reageren
Crypteq Geplaatst: 19 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 januari 2009 Ik need dus aan dat als heel SA onder water staat je overal kunt zwemmen!? je kan zelf de hoogte instellen, en ja je kan gewoon zwemmen. Reageren
Crypteq Geplaatst: 22 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 :$ Bump Ik heb alle benodige Software, maar toch krijg ik steeds volgende error:*Afbeelding* Alvast bedankt voor de hulp. Mvg, MegaPilot. Er staat een setup bestand in, maar de heb je niet nodig, je moet gewoon Gta_sa Water level tool.exe openen... Bij de setup geeft ie dat alleen aan... Reageren
keessie Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 ik heb een vraagje: bestaat er ook zoiets voor samp. dat iedereen in de server dat ook ziet? grz Reageren
Beagle Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 ik heb een vraagje:bestaat er ook zoiets voor samp. dat iedereen in de server dat ook ziet? grz Ja, dit is mogelijk. De gene die de server heeft moet dit dan gaan scripten. Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 (bewerkt) ik heb een vraagje:bestaat er ook zoiets voor samp. dat iedereen in de server dat ook ziet? grz Ik denk dat je dan de server zo moet instellen dat het water op een bepaalde hoogte staat. Edit: Beagle was me voor. Bewerkt: 25 januari 2009 door Revolution-Designer Reageren
MegaPilot Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 (bewerkt) *Tekst* Bedankt man, hij doet het! Het is echt een leuke editor hoor. Bewerkt: 25 januari 2009 door MegaPilot Reageren
keessie Geplaatst: 25 januari 2009 Rapport Geplaatst: 25 januari 2009 ok bedankt voor 2 snelle reacties ik ga er wat werk van maken grz Reageren
Mr.stickz Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 egt leuk man kun je hem ook met een cleo menu maken ofzo of is daty neit mogelijk? Reageren
Beagle Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Geplaatst: 28 januari 2009 egt leuk man kun je hem ook met een cleo menu maken ofzo of is daty neit mogelijk? Helaas, dit is niet mogelijk Reageren
SuspiciousOne Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 dank je man! hier was ik de hele tijd voor aan het zoeken! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.