Jump to content

health

Recommended Posts

Geplaatst:

paramedic missies/veel schade oplopen maar niet doodgaan. Dan staat er uiteindelijk in beeld: max health: en dat balkje is dan meer, tot maximum reached. Dan kan je zo hoog vallen las je maar wilt, maar dood ga je niet met vol leven.

Geplaatst: (bewerkt)
ik heb ff een vraagje :puh:

hoe krijg je meer heatlh? wat moet ik er voor doen :cya:^_^

Of, zoals hierboven staat, de paramedic missie [meer informatie], of veel bewegen: hardlopen, fietsen en zwemmen.

Voordeel van de tweede optie is dat tevens de stamina (conditie), muscle (spieren) en eventueel de Cycling Skill (fietservaring) en/of Lung Capacity (longinhoud) van CJ toe zal nemen. Uiteraard zal je dan ook vet verbranden.

veel schade oplopen maar niet doodgaan. Dan staat er uiteindelijk in beeld: max health: en dat balkje is dan meer, tot maximum reached.
Onzin! Bewerkt: door _KoE_Mzungu
veel schade oplopen maar niet doodgaan. Dan staat er uiteindelijk in beeld: max health: en dat balkje is dan meer, tot maximum reached.
Onzin!

Maar waarom en wanneer krijg je dan wel dat balkje met "Max. Health increased" als je geen Paramedic Missions aan het doen bent ;) ?

EDIT: waarom wil die smiley niet? :@

Bewerkt: door ysohnul
Geplaatst:

Komt eigenlijk goed uit dat dit topic er staat, er viel me een paar dagen geleden namelijk iets op.

Ik heb 150% health, maar toen ik iemand neer schoot verscheen er een melding in beeld. Het kwam erop neer dat kogels minder schade aanbrengen. Als ik me niet vergis stond er voor de melding ook iets met Health, maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Iemand enig idee hoe dit in elkaar steekt?

Maar waarom en wanneer krijg je dan wel dat balkje met "Max. Health increased" als je geen Paramedic Missions aan het doen bent ;) ?

Lijkt me gewoon van sportief bezig zijn, dus zwemmen, fietsen, rennen, etc.

Dan kan je zo hoog vallen las je maar wilt, maar dood ga je niet met vol leven.

Inderdaad niet waar, hoewel dit wel met GTA Vice City het geval was. Behoorlijk nep maar het is wel zo, je kunt trouwens ook met vol leven meerdere RPG-schoten overleven.

Bewerkt: door Hackman
Geplaatst:

Inderdaad niet waar, hoewel dit wel met GTA Vice City het geval was. Behoorlijk nep maar het is wel zo, je kunt trouwens ook met vol leven meerdere RPG-schoten overleven.

Als je in SA "max. health" helemaal vol hebt en je bent niet gewond, kun je wel van zo hoog vallen als je maar wilt en ga je net niet dood :Y !!!

Geplaatst:

Als je in SA "max. health" helemaal vol hebt en je bent niet gewond, kun je wel van zo hoog vallen als je maar wilt en ga je net niet dood :Y !!!

You believe that you can fly?

Ga maar zo hoog mogelijk met je Hydra, spring eruit, open ja parachute NIET, en land niet in het water, morsdood...

MegaPilot.

Geplaatst:

Ga maar zo hoog mogelijk met je Hydra, spring eruit, open ja parachute NIET, en land niet in het water, morsdood...

MegaPilot.

Je moet springen zonder parachute (als je in een hydra zit moet je de parachute openen en dan afdoen, dan val je en ben je niet dood!!! :N )

Geplaatst:

MegaPilot.

Je moet springen zonder parachute (als je in een hydra zit moet je de parachute openen en dan afdoen, dan val je en ben je niet dood!!! :N )

Speciaal voor jullie heb ik het getest.

Ik ben met de hydra tot aan het vliegplafond gevlogen, ben uitgestapt zonder parachute.

En tot ik op de grond viel was ik inderdaad niet dood :Y .

Als je btw van de hoge toren in los santos of uit een hydra op grote hoogte springt. Dan zal je bij beide 'landingen' evenveel health overhouden, terwijl dit toch een aanzienlijk hoogteverschil is.

Conclusie: je kan niet doodgaan door enkel te vallen als je je max. health bereikt hebt (mits deze ook volledig gevuld is natuurlijk) :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...