mart309 Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Ik heb allerlei Mods gedownload en in de map van GTA SA gezet en dan???????? Wil iemand Mij helpen?! Wand ik weet het niet meer Reageren
GTA Haas Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 (bewerkt) Oké, ten eerste als je een Mod download dan unzip je de bestand met Winrar. Als je Winrar nog niet heb kan je hem hier downloaden, dan unpack je de bestand. Dan staat er een ReadMe in, ofterwijl een LeesMij bestand. Dan lees je het en download je in dat geval IMG Tool 2.0 dan download je SAMI (San Andreas Mod Installer) dan installeer je SAMI (San Andreas Mod Installer) dan open je opnieuw de ReadMe/LeesMij bestand. Dan lees je stap voor stap wat je moet doen om de Mod in het spel te zetten. Meer informatie nodig? Dat staat dan in de ReadMe/LeesMij bestand. Veel succes ermee zal ik zeggen! Edit: Oja, maak altijd een Back-Up van de Originele Auto's, Motor's, Vliegtuigen, of andere voorwerpen/dingen. Bewerkt: 8 september 2008 door GTA Haas Reageren
Timske Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 @ Hierboven, voor de imgtool kun je -->Hier<-- een handleiding vinden over de imgtool In het begin kan het een paar minuutjes duren, maar daarna heb je het zo gedaan Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 heey mart welkom op het forum Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.