PiekeTheCat Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Hallo, Ik heb een nieuwe Crysis signature gemaakt,maar vind hem zelf niet zo goed geslaagt. Tekst kon ik niet goed inblenden Rates,tips and comments a.ub.! Reageren
Timske Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Vind de effecten om het ventje neit zo mooi Rest gaat het wel. 6/10 voor de moeite Reageren
Sprunk Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Vind de effecten om het ventje neit zo mooi Rest gaat het wel. 6/10 voor de moeite Ik weet eigenlijk ook niet zo goed wat de achtergrond moet voorstellen... Ik zal het maar heel voorzichtig vertellen, anders krijg ik weer een berg kritiek, maar volgens mij is de achtergrond de render met ocean ripple en een beetje gedraaid. Heb ik dat goed? Anyway, ik vind hem ook niet mooi. Je kan echt beter! 6 Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 9 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2008 Idd,het is enkel Rimpel vervorming (met blending option Overlay denk ik)+Render+C4D. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.