PiekeTheCat Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Hallo, Ik heb een klein probleem. Soms beginnen al mijn kadertjes (van FF ofso) te flikkeren en raar te doen. Dan wil ik mijn pc opnieuw opstarten,maar als ik op start druk verdwijnt het start schermpje gewoon. Moet ik echt honderd keer proberen om op de knop "opnieuw opstarten" proberen te klikken. Maar wat ik vooral irritant vind is die kadertjes,ik kan dan ook niet op kruisje of wat dan ook klikken. Ik denk zelf dat het aan Spyware of virussen ligt. Weet iemand een oplossing? En een goede (gratis) Spyware en virus scanner? Alvast bedankt! Mvg PTC. Reageren
Wickedmen Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 avira antipersonal edition Reageren
.Senne Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 (bewerkt) malwarebytes anti malware. >>download hier de free version<< de free version is iets gelimiteerder dan de aankoopversie, met de betalende versie heb je namelijk dagelijkse scan, programmaties enzo. dus de freeware is niet een 30 dagen trial ofzo. scan je systeem, verwijder de geinfecteerde files door de knop 'delete' en je bent er zo vanaf heeft mijn pc ook van een ernstig virus geholpen (kon niets meer doen op m'n pc, de c:schijf was weg en kon niet meer in configuratiescherm enzo), op de simpelste manier. scan, delete en reboot. alles was erna weer normaal Bewerkt: 8 september 2008 door senneken Reageren
PiekeTheCat Geplaatst: 14 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Het gebeurt vaak als ik msn afsluit! :O Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 Het gebeurt vaak als ik msn afsluit! :O Miss heb je een MSN versie die niet samengaat met Vista? OF heb je geen Vista? Probeer eens een andere versie van MSN te installeren. Of simel Scannen en als je het niet kan verhelpen formatteren Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.