Youp Geplaatst: 1 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2008 Dat zijn niet echt dingen die je hoeft uit te leggen, Rollie. Sprongbal is alleen in de wedstrijd enzo, en 10 sec is wel erg lang. En meenemen moet je echt niet uitleggen. Keep it simple, en leer ze gewoon dribbelen. Meenemen word zowat bijna niet voor gefloten, behalve als het te erg, en je de bal gewoon draagt. Maar dat is niet iets wat je hoef uit te leggen. Lopen, second dribble en fouten/overtredingen horen er natuurlijk wel bij. Hoe het gewoon leuk, en ga allemaal niet zo serieus doen. Ik zei ja ook al, 5 of 10 sec. Zou het wel 5 zijn.. En voor meenemen wordt haast niet gefloten? Dan weet ik niet in welke competitie jij basketbalt, mini's? Vanaf de adspiranten wordt daar vet streng opgelet! Maar inderdaad, meenemen zou ik als ik jou was ook niet echt uitleggen enzo.. Maar dingen als een lay-up enzo wel. Ja, ik speel bij de mini's. Okee.. Dat is vet leuk! Maar daar letten ze nog niet echt op meenemen enzo. Adspiranten enzo wel! Alleen als je te lomp meenemen maakt. Reageren
xxRolie. Geplaatst: 3 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2008 Dat zijn niet echt dingen die je hoeft uit te leggen, Rollie. Sprongbal is alleen in de wedstrijd enzo, en 10 sec is wel erg lang. En meenemen moet je echt niet uitleggen. Keep it simple, en leer ze gewoon dribbelen. Meenemen word zowat bijna niet voor gefloten, behalve als het te erg, en je de bal gewoon draagt. Maar dat is niet iets wat je hoef uit te leggen. Lopen, second dribble en fouten/overtredingen horen er natuurlijk wel bij. Hoe het gewoon leuk, en ga allemaal niet zo serieus doen. Ik zei ja ook al, 5 of 10 sec. Zou het wel 5 zijn.. En voor meenemen wordt haast niet gefloten? Dan weet ik niet in welke competitie jij basketbalt, mini's? Vanaf de adspiranten wordt daar vet streng opgelet! Maar inderdaad, meenemen zou ik als ik jou was ook niet echt uitleggen enzo.. Maar dingen als een lay-up enzo wel. Ja, ik speel bij de mini's. Okee.. Dat is vet leuk! Maar daar letten ze nog niet echt op meenemen enzo. Adspiranten enzo wel! Alleen als je te lomp meenemen maakt. Bij jullie dan. Maar bij ons werd vet snel gefloten! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.