Jump to content

De playstation3 FAQ

Recommended Posts

Geplaatst:
Kan je net als met een Xbox 360 van die frontjes kopen?

Het zijn geen frontjes, maar echt een hele nieuwe body. ;)

Houd in?

Geplaatst:
Kan je net als met een Xbox 360 van die frontjes kopen?

Het zijn geen frontjes, maar echt een hele nieuwe body. ;)

Houd in?

De kappenset van de ps3 zelf, dus bv. de zilvere versie kappenset, die kan kopen voor je ps3, dan heb je als ware een zilvere ps3 ipv. een zwarte.

Geplaatst:

Ik zou hier is kijken, er is namelijk genoeg keuze. Eventueel koop je daar een standaard body en koop je nog wat spuitbussen en maak je er zelf één. :)

Geplaatst:

Mijn ps3 maakt de laatste tijd een laag zoemend geluid :-( vindt het na verloop van tijd errug irritant worden.

heeft iemand een oplossing.

Geplaatst:
Mijn ps3 maakt de laatste tijd een laag zoemend geluid :-( vindt het na verloop van tijd errug irritant worden.

heeft iemand een oplossing.

Even het ventilatortje schoon maken, misschien zit er stof in.

Als de PS3 in een afgesloten kast ofzo staat, kan het daar ook aan liggen, want hij moet zijn warmte kwijt kunnen.

Geplaatst: (bewerkt)
nee hij staat gewoon open en bloot op een tafel.

kan ik het met een stofzuiger doen ?

Je kan beter even met een borsteltje aan de gang gaan, stofzuiger zou ook wel kunnen denk ik (op eigen risico).

Ook zou je de fan-test kunnen doen. Dan wordt het stof eruit geblazen.

Bewerkt: door TomHagen
Geplaatst:

Ik had hetzelfde probleem als jij, powerpats. Of in ieder geval iets wat er veel of leek: bij mij ging de PS3 steeds na een half uurtje spelen een heel irritant ratelend geluid maken (ja, echt ratelen :7). Mijn PS3 stond verticaal, of te wel zo:

PS3_241006.jpg

Toen had ik mijn PS3 maar eens horizontaal gelegd, zo dus:

ps3.jpg

Toen was het ratelen voorbij. :) Ik weet niet of jij jouw PS3 verticaal hebt staan, maar anders zou je dat ook eens kunnen proberen.

@ TomHagen: Wat jij zegt van ventilatortje schoonmaken, hoe moet dat eigenlijk precies? :$ Moet je dan je PS3 openschroeven, of kan dat makkelijker?

Geplaatst:
@ TomHagen: Wat jij zegt van ventilatortje schoonmaken, hoe moet dat eigenlijk precies? :$ Moet je dan je PS3 openschroeven, of kan dat makkelijker?
Weet ik eigenlijk niet :-( Maar ik zou hem niet openschroeven, aan de kant waar het ventilatortje zit kan je even met een stof- of kruimelzuiger overheen gaan, of een borsteltje. Als dat niet helpt kun je misschien even rustig kijken wat jet allemaal moet openschroeven om er goed bij te kunnen. Als het alleen de kap is, kan het geen kwaad, maar meer zou ik er niet uithalen.

Overigens heb ik mij PS3 al zo'n anderhalf jaar, en nog nooit last gehad van zoiets, dus ik weet niet of het zo zeer aan stof ligt. Alhoewel even schoonmaken nooit kwaad kan.

Geplaatst:

Het gezoem is na een grondige stofzuigbeurt weer voorbij.Nu haal ik dagelijks met een stofdoekje het stof weg. want de ps3 is echt een stofaantrekmachine. En afentoe gebruik ik de tandpasta truc om oppervlakkige krasjes te verwijderen. Het lijkt zonde om met tandpaste op je ps3 te gaan smeren. maar daarna ziet je ps3 er glasschoon uit.

Geplaatst:
Ik zou hier is kijken, er is namelijk genoeg keuze. Eventueel koop je daar een standaard body en koop je nog wat spuitbussen en maak je er zelf één. :)

hoe zet je dat dan op je PS3?

is het een cover, of moet je echt je PS3 uit elkaar halen enz.?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...