Dreamsszz Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Haallooo Forum leden :D ik was aan game en ik wou Gtaa iv der uit hale en toen ging me xbox ding niet meer open hoe heet waar je cd uit komt laat ik het zo zeggen en toen pakker gedrukt en toen ging die open gellukig ggta iv der uit en ik wil gta iv der in deon en gaat tie niet meer op wat moet ik doen ik ben verzekert!!! Aankoop datum 22-12-2007 maar wat moet ik nouw doen mee terug naar de winkel?? naar dixons waar ik em gekockht hebt??? Groeten mickymous Reageren
Ice Banana Geplaatst: 8 september 2008 Rapport Geplaatst: 8 september 2008 (bewerkt) Har, dit maak ik vaker ook wel mee met mijn Xdoos. Je disc tray (Dat me xbox ding niet meer open hoe heet waar je cd uit komt) zit geblokeert. Heb dit laatst nog meegemaakt. Omdat m'n Xbox ook al een tijdje verticaal stond. En opeens meer horizontaal. Je mechanisme zit wat vast in je xbox waardoor je tray niet meer open kan. Veronderstel ik. Wat je kan doen is met het garantie bonnetje terug gaan naar het betreffende handelshuis (Dixons in dit geval) voor meer informatie. Is je garantie verlopen op bonnetje kwijt geraakt kan je altijd bij de Microsoft helpdesk terecht. Na even googlen kwam ik dit tegen; Indien je geen raad meer weet, bel dan naar de Helpdesk op de volgende nummers: • 0800 7 9790 • +32 27106180 (als je belt met mobiele telefoon) Je krijgt een medewerker aan de lijn die je vervolgens nog een keer de lijst symptomen helpt doorlopen en mee zal bepalen of hij al dan niet in reparatie moet. Denk erom: deze persoon is er om zoveel mogelijk te verijdelen dat er 360’s naar de fabriek moeten. Blijf dus geduldig en wees zeker van je zaak wanneer je weet dat je de console zelf niet kunt repareren. Goed, je hebt gepraat met de medewerker en bepaald dat je Xbox 360 naar Weiterstadt in Duitsland moet voor reparatie. En lees hier verder Klik Daar staat verder informatie in als je je Xdoos moet opsturen naar Weiterstadt. Wat ik gedaan heb is niet panikeren allezins. Nu en dan kom ik het eens tegen. Ik leg mijn vinger dan op het klepje waar je disc moet instoppen, een beetje heen en weer en duw op open terwijl ik dat doe. Na een keertje gaat hij wel open. Weet alleen niet of dit het veiligste is voor m'n games. Dus is het niet aan te raden. Maar goed. Hopelijk heb ik je wat kunnen helpen? Bewerkt: 8 september 2008 door Ice Banana Reageren
Dreamsszz Geplaatst: 8 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 8 september 2008 Oke hij is verzekert en heb me gratnie plus nog van de dixons dus ik denk dat ik morgen gewoon naar de winkel gaat me me 360 graden doos en met de papieren ik zie wel wat ze doen met me xbox360!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.