Jump to content

Import Portland/Shoreside Vale


Baffie

Recommended Posts

Ik ben met GTA3 nu bezig met de import lijsten van Portland en Shoreside Vale, de emergency crane heb ik al gedaan, maar ik kan een paar auto's absoluut niet vinden:

  • Stretch
  • Bus
  • Securicar
  • Mr. Whoopee

Waar kan je die vinden? De Securicar heb ik wel eens in gereden tijdens missies, maar verder zie ik hem nooit, de stretch heb ik wel eens in gereden tijdens een missie van Joey, maar nu zie ik hem nooit meer en die andere twee auto's heb ik nog helemaal nooit van gehoord. Weten jullie misschien waar die rondrijden en/of een vaste plek hebben?

Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is kun je ze allemaal gewoon op de weg tegenkomen. De Mr Whoopee (ice-cream truck) rijdt veel bij de Villa's in ShoreSide Vale, de Stretch op Staunton Island en de Securicar + bus (schoolbus-achtige wagen, heb je ook in GTA VC) op Portland, in het havengebied.

Link to comment
Delen op andere websites

Het leuke is dat ze ook bijna allemaal op de lijst van de Sunyard in Vice City staan, alleen lijken verschillende auto's er niet meer op. In GTA3 én Vice City moet je deze auto's allebei jatten:

Sentinel

Cheetah

Banshee

Idaho

Infernus

Stretch

Stinger

Landstalker

Stallion

Esperanto

Mr. Whoopee

Blista

Er zijn er nog best veel dezelfde, maar de Stretch, Mr. Whoopee, Bus en Securicar, hebben die geen vaste "spawn"-plek? Dat is natuurlijk nóg handiger...

Bewerkt: door Baffie
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben met GTA3 nu bezig met de import lijsten van Portland en Shoreside Vale, de emergency crane heb ik al gedaan, maar ik kan een paar auto's absoluut niet vinden:
  • Stretch
  • Bus
  • Securicar
  • Mr. Whoopee

Waar kan je die vinden?

- Stretch : In Shoreside Valen en Staunten Island. Vooral midden in de nacht en s'ochtens vroeg rond Francis International Airport.

- Bus : Staunton Island

- Securicar : Ze rijden af en toe in de buurt van het stadion

- Mr. Woopee : In Shoreside Vale tussen 13:30 en 15:00 bij de Cartel mansion in Ceder Creek

hopelijk heb je wat aan.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn er nog best veel dezelfde, maar de Stretch, Mr. Whoopee, Bus en Securicar, hebben die geen vaste "spawn"-plek? Dat is natuurlijk nóg handiger...

Nee geen één hebben een vaste spawnplek, de Mr.Whoopie kom je tegen in een missie van El Burro.

Bus : Staunton Island

- Securicar : Ze rijden af en toe in de buurt van het stadion

- Mr. Woopee : In Shoreside Vale tussen 13:30 en 15:00 bij de Cartel mansion in Ceder Creek

Cedar Grove is het. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

De stretch heb ik nu gevonden, op Staunton Island vlakbij de brug gevonden. Turismo en I scream, you scream heb ik nu ook gehaald, maar toen ik de Mr. Whoopee in de garage wilde zetten kwam er te staan: Come back later when your not so busy...., wanneer kan ik dán de Mr. Whoopee tegenkomen. Trouwens, ik heb bij de Cartel Mansion gestaan tussen 13:30 en 15:00, binnengeweest met een Cartel Cruiser, maar geen Mr. Whoopee gevonden.

Link to comment
Delen op andere websites

De stretch heb ik nu gevonden, op Staunton Island vlakbij de brug gevonden. Turismo en I scream, you scream heb ik nu ook gehaald, maar toen ik de Mr. Whoopee in de garage wilde zetten kwam er te staan: Come back later when your not so busy...., wanneer kan ik dán de Mr. Whoopee tegenkomen. Trouwens, ik heb bij de Cartel Mansion gestaan tussen 13:30 en 15:00, binnengeweest met een Cartel Cruiser, maar geen Mr. Whoopee gevonden.

Je komt de Mr.Whoopee ook wel eens tegen bij de brandweermissies, blus gewoon alle auto's tot de Mr.Whoopee komt, maar je moet hem wel blussen anders ontploft hij bij het uitstappen van de brandweer. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Maakt het niet uit in welk gebied (Portland/staunton/shoreside) je het doet? Maar ik heb een hele poos door het havengebied en staunton island gereden, maar geen één keer een bus of securicar gezien, ook niet in de buurt van het stadion.

Link to comment
Delen op andere websites

Maakt het niet uit in welk gebied (Portland/staunton/shoreside) je het doet? Maar ik heb een hele poos door het havengebied en staunton island gereden, maar geen één keer een bus of securicar gezien, ook niet in de buurt van het stadion.

De Bus en de Securicar, hebben geen vaste spawn plek of waar ze vaak voorkomen... Die zijn gebaseerd op geluk <_<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de Mr. Whoopee gevonden, met Firetruck missie kwam ik hem al tegen voordat ik ook maar één brand heb geblust. De securicar en bus moeten dus nog. Weet één van jullie ook niet waar je hem vaker tegenkomt of waar hij ongeveer veel rondrijdt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de Mr. Whoopee gevonden, met Firetruck missie kwam ik hem al tegen voordat ik ook maar één brand heb geblust. De securicar en bus moeten dus nog. Weet één van jullie ook niet waar je hem vaker tegenkomt of waar hij ongeveer veel rondrijdt.

De Bus: Fort Stounton, Callahan Bridge en Newport.

De Securicar: In de buurt van de haven en rondom het Stadion

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...