Jump to content

welke tv-series vind jij het best


Wickedmen

Recommended Posts

geachte forumeers naar een vette vakantie te hebben gehad (ik hoop voor iedereen hetzelfde) is het nieuwe schooljaar begonnen en wat doen we dan we als we niks te doen hebben we kunnen gamen of films kijken of msn.en maar we kunnen ook tv-series kijkem dus nu vraag ik me af wat vind jij de beste tv-series dat kan o.a bestaan uit lost of heroes dus post maar wat je wilt ps. Ik kijk prison break maar het wordt steeds saaier en saaier dus als het nog saaier wordt denk ik dat ik maar heroes ga volgen

Link to comment
Delen op andere websites

Tegenwoordig kijk ik eigenlijk nog vrij weinig televisie. Als ik eens naar tv kijk, dan kijk ik meestal naar Chef versus vlaanderen, chef in nood, South park en 10 om te zien.

De eerste 2 zijn allebei programma's over horeca. Omdat ik zelf kok ben, vind ik dat erg boeiend om naar te kijken. South Park kent vast iedereen. Ik blijf dit gewoonweg een geweldige cartoon serie vinden. 10 om te zien is eigenlijk een wekelijks programma met belgische artiesten en 1 internationale artiest die optreden. Is zowat enigste televisie programma in België waar nog show met belgische artiesten gedaan word.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...