Jump to content

Eerste sig met PS

Recommended Posts

Geplaatst:

Dit is mijn eerste sig met PS, ik ben te lui en ongeduldig om tutorials te volgen dus heb ik het mezelf maar geleerd door gwn wat te klooien. Aangezien ik de sig die ik nu gebruik, die ik met paint gemaakt heb, (zie: mijn sig :duh::puh:) nu wel vaak genoeg gezien heb ben ik maar aan de slag gegaan met PS. Er is niet egt een reden wrm ik Mario heb gekozen, eigenlijk gwn omdat ik de Mario spellen altijd wel leuk heb gevonden, en er makkelijk plaatjes van te vinden zijn. Outcome:

9q8k9l.jpg

Rates, Tips, Comments please ^_^

Geplaatst:

ik vind hem redelijk kaal en je had beter die dikke rand een blending mode kunnen geven en de opcity wat lager want nu trekt dat veel aandacht :duh: en je kunt ook Inblenden:

Dat doe je door de Magic Wand Tool te selecteren --> De layer van je render selecteren --> Klikken op een plek buiten de render --> Rechtermuisknop --> Feather --> PX aantal --> OK --> Deltete --> Klaar!

Snap je? Je kunt het beste een PX aantal kiezen tussen de 10 en de 15 en natuurlijk kun je ook Blurs gebruiken en meer. Duplicaten enz.

Ik wil je niet afkraken ofzo maar ik wil je meer kleine info geven. volg een keertje een Tut ^_^

Geplaatst:
ik vind hem redelijk kaal en je had beter die dikke rand een blending mode kunnen geven en de opcity wat lager want nu trekt dat veel aandacht :duh: en je kunt ook Inblenden:

Dat doe je door de Magic Wand Tool te selecteren --> De layer van je render selecteren --> Klikken op een plek buiten de render --> Rechtermuisknop --> Feather --> PX aantal --> OK --> Deltete --> Klaar!

Snap je? Je kunt het beste een PX aantal kiezen tussen de 10 en de 15 en natuurlijk kun je ook Blurs gebruiken en meer. Duplicaten enz.

Ik wil je niet afkraken ofzo maar ik wil je meer kleine info geven. volg een keertje een Tut ^_^

Thnx, ik zal er rekening mee houden, en een tut volgen ofzo ^_^

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...