PowerPats Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2008 (bewerkt) als je een auto steelt in een auto showroom terwijl je bijv 6 sterren had, dan dalen die sterren tot 3 en soms tot 2 sterren. was dit al bekent ? dit is een hele handige truc om de politie te verwijderen. Heb het zelf gevonden toen ik een shoot out hield in een showroom. Bewerkt: 9 september 2008 door powerpats Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LangeDraak Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2008 als je een auto steelt in een auto showroom terwijl je bijv 6 sterren had, dan dalen die sterren tot 3 en soms tot 2 sterren. was dit al bekent ? dit is een hele handige truc om de politie te verwijderen. was dit al bekend ?Heb het zelf gevonden toen ik een shoot out hield in een showroom. Handig om te weten... Dit valt onder de zelfde categorie van de bug met de tolpoorten... Die haalde ook schijnbaar wanted sterren weg. Goed gevonden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2008 lol ga ik strx eens uitproberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2008 leuk gevonden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 10 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 september 2008 en heeft iemand het geprobeert ? en nog belangrijker deed deze truc het ook bij jullie ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dreamsszz Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2008 Ik ben em al aan proberen:D Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wienish Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2008 Ai, nét een bump Ach ja, ik heb 't ook al eens meegemaakt, en ik denk niet dat dit een Easter Egg is, maar eerder een fout in 't spel, Powerpats Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GreyFox-Smurf Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2008 ik had gisteren 3 sterren wanted , en toen ik daar een auto stal had ik geen wanted meer . het is dus idd gelukt dus goed gevonden PP Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 17 oktober 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 oktober 2008 goed gevonden:) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.