Robson Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Geplaatst: 25 maart 2005 Weten jullie wat je krijgt als je alle levels haalt van rampage in 2 player mode? Ik heb het gehaald tot 25 pedestrians in 1 minuut. Maar ik weet niet wat ik ervoor krijg? Of krijg je misschien helemaal niets? Reageren
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Geplaatst: 25 maart 2005 je kan gewoon een record neerzetten :lol: voor de rest krijg je niets <_< Reageren
Robson Geplaatst: 25 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 25 maart 2005 je kan gewoon een record neerzetten :lol: voor de rest krijg je niets <_< Komt dat record nog ergens te staan, of is het gewoon voor jezelf? Reageren
Kraay Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Geplaatst: 25 maart 2005 Weten jullie wat je krijgt als je alle levels haalt van rampage in 2 player mode?Ik heb het gehaald tot 25 pedestrians in 1 minuut. Maar ik weet niet wat ik ervoor krijg? Of krijg je misschien helemaal niets? srry maar wat is rampage ? Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Geplaatst: 25 maart 2005 dat je zoveel mesnen moet vermoorden als je kan, of auto's kapot maken enz enz... Reageren
Kraay Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Geplaatst: 25 maart 2005 dat je zoveel mesnen moet vermoorden als je kan, of auto's kapot maken enz enz... waar kun je dat doen met 2player? :mellow: Reageren
Spacecraft Geplaatst: 25 maart 2005 Rapport Geplaatst: 25 maart 2005 dat je zoveel mesnen moet vermoorden als je kan, of auto's kapot maken enz enz... waar kun je dat doen met 2player? :mellow: Je moet een 2-player rampage icoontje zoeken, er zitten er 5 in het spel: - Ten zuiden van het dorpje Las Payasadas ( LV ) - Chinatown ( SF ) - Persing Square ( LS ) - Aan de westkant van het dorpje Montgomery - The Camel's Toe ( LV ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.