Jump to content

mini laptop kopen

Recommended Posts

Geplaatst:

hoi iedereen.ik ben van plan om en mini laptop te kopen. alleen ik weet niet zo goed welke ik moet kiezen.zelf denk ik aan de acer aspire one of de asus eee pc?ik heb al wat gegoogeld maar daar vond ik alleen van die vage antwoorden. ik hoop dat jullie me kunnen helpen :7

Geplaatst: (bewerkt)

Het zijn geen laptops maar netbooks ;) Je kan hier in de lijst kijken. Wat ik je aanraad om op te letten:

-Doorsnede beeld

-Opslag

-Prijs

-Webcam, bluetooth etc. erop?

Ik zou zelf voor de Asus EEE pc 900 20GB gaan omdat die een groot scherm heeft en een mooi uiterlijk ;).

EDIT: Reviews Asus EEE pc 900 20GB: klik

Bewerkt: door xgaming

Ik zit ook te denken aan zo'n laptop, waar wat kan je nou eigenlijk allemaal met zo'n ding. Verder dan internetten kom je er volgens mij niet mee, als ik die specs zo eens bekijk (0.9Ghz proc :schater: )

@ Heavyhotel. Ze hebben bij e-plaza nu zo'n ding staan voor €250, van Asus. Maar ik weet niet welke EEE PC dat is, en welke specs hij heeft.

Bewerkt: door Sprunk
Geplaatst:
Ik zit ook te denken aan zo'n laptop, waar wat kan je nou eigenlijk allemaal met zo'n ding. Verder dan internetten kom je er volgens mij niet mee, als ik die specs zo eens bekijk (0.9Ghz proc :schater: )

@ Heavyhotel. Ze hebben bij e-plaza nu zo'n ding staan voor €250, van Asus. Maar ik weet niet welke EEE PC dat is, en welke specs hij heeft.

de eplaza versie is de 7" variant met een riante 4 GB hdd :puh: hier de link naar de site ;)Klik

En danoontje, het is puur wat he ernee wil gaan doen, als je hem instensief voor aplicaties zoals word/exel/powerpoint en alles gaat gebruiken is een iets grotere harde schijf wel makkelijk, als je hem alleen een beetje voor internet zal gebruiken volstaat die 4 gb wel :)

Ook had ik deze zelfde vraag op een ander forum gesteld, en dan vooral over de opslagruimte want daar zit ik wel wat over in, de 4 gb versie kan je in princiepe wel uitbreiden door middel van een SD kaartje, voor ongeveer 40 tot 50 euro heb je 16 gb meer opslagruimte, zo volstaat opeens die 4 gb wel voor je office netbookje ;)

Geplaatst:

ik gebruik het netbookje om over het internet te srufen en op msn te komen.alleen ik wil niet op zoon laptop linux. ;)

Geplaatst:
Die laptop van e-plaza is Windows XP compattible, dus je kan er gewoon windows op knallen :Y

dat is elke eee pc :) of variant :puh:, de hardware kan het aan, of je na een instalatie van Xp nog ruimte over heb is een 2, daarvoor kan je een lite versie van XP installeren, neemt minder ruimte en kracht in :)

Geplaatst:

7 inch tft is behoorlijk klein ik wil gemiddeld 8'9 inch zoals die andere maar weet iemand of de kwaliteit goed is van de acer aspire one?

Maar bij 8 of 9 inch, is het toch niet echt meer een EEE PC? Dan is het gewoon een wat kleinere laptop, maar niet klein als een EEE PC.

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:
Maar bij 8 of 9 inch, is het toch niet echt meer een EEE PC? Dan is het gewoon een wat kleinere laptop, maar niet klein als een EEE PC.

jawel de nieuwe eee pc heeft een 8'9 inch sherm.

Geplaatst:

jawel de nieuwe eee pc heeft een 8'9 inch sherm.

Nouja, als je een leuk groot scherm wil, is deze misschien iets voor jou.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...