Jump to content

mini laptop kopen

Recommended Posts

Geplaatst:
Maar bij 8 of 9 inch, is het toch niet echt meer een EEE PC? Dan is het gewoon een wat kleinere laptop, maar niet klein als een EEE PC.

Een EEN PC is niets meer dan een kleine trage laptop behalve dan dat er het merkje EEE PC op staat. Het is dus een hebbedingetje, een gadget.

Indien je alleen een beetje wilt internetten enzo zal het prima werken. Echter moet je niet te veel van de laptop verwachten.

Wil je echter meer zoals gamen en andere grafische spul doen dan kan je beter even doorsparen. Voor een paar 100 euro meer heb je een andere (kleine) laptop die stukke sneller is en waar je meer op kunt doen.

Geplaatst: (bewerkt)

ben ook niet van plan om er games op te spelen maar ik gebruik hem dan om over het internet te surfen van die kleine dingen.

EDIT:die netbook van e-plaza hoef ik sowieso niet vanwege het weinige geheugen

Bewerkt: door danoontje_nl
Geplaatst:

Kan je dan niet beter een smartphone kopen? Die past ten minste in je zak en heb je altijd bij je.

Ik heb ook een laptop, maar neem hem niet vaak ergens naar mee aangezien het toch extra schouwen is. Daarom is een smartphone dus handig. Vooral met de nieuwe alle touch trucjes die je op de nieuwste iPhones, HTC's en andere Androids is dat veel handiger dan een laptop.

Geplaatst:

maar ga tog echt liever voor een laptop :puh: .want zo'n netbookje wil ik namelijk gebruiken voor als ik rustig op de bank wil internetten van die kleine dingen.

Geplaatst:
Kan je dan niet beter een smartphone kopen? Die past ten minste in je zak en heb je altijd bij je.

Ik heb ook een laptop, maar neem hem niet vaak ergens naar mee aangezien het toch extra schouwen is. Daarom is een smartphone dus handig. Vooral met de nieuwe alle touch trucjes die je op de nieuwste iPhones, HTC's en andere Androids is dat veel handiger dan een laptop.

Een smartphone, nu weet ik iets om voor te sparen. Welke raad je me aan?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...