Jump to content

Videocamera

Recommended Posts

Geplaatst:

Iets anders dan filmen kan volgens mij niet :bonk:

als je het cado niet leuk vind, vind ik het spijtig voor je dat je het krijgt dan

Geplaatst:

Anders overleg met jou ouders dat je het niet een echt leuk Cadeu vind. Vraag of je iets anders mag kopen met dat geldt voor je verjaardag, mischien helpt dat wel?!

Geplaatst:
Ik heb camera tasje al ..

Anders als jij en je ouders (Ik weet niet of jij een Broer(s) of Zus(sen) hebt) dan neem je je Videocamera toch mee op vakantie? Dan maak je een paar mooie filmpjes, en foto's. Dat is ook een optie ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zou gewoon tegen je ouders zeggen; fack jou, ik wil iets anders.... Niet dat ik dat zou doen aangezien ik filmen leuk vind. Kijk, een camera is leuk maar als je er niks mee doet of niet zo vaak, neem dat gewoon iets anders.... Anders is het alleen maar geld verspilling en ik denk dat je ouders dat ook niet zo leuk vinden :7

P.S. Ik zou niet letterlijk zeggen wat ik zeg, anders ben je nog niet jarig :clown:

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:

Ik krijg telkens meer interesse in mijn videocamera :puh:

Maar ze zeiden dat het nog niet binnen was. En er worden denk ik niet veel videocamera's verkocht. Denk ikt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...