RedNeck Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 dag beste mensen. ik heb problemen om met het internet te verbinden op mij xbox360 ik had eerst een maand gratis van zo'n kaartje, toen werkte mijn verbinding nog en daarna wou ik 12 maanden kopen ik heb een ethernet kabel om mijn xbox met mijn router te verbinden maar nadat mijn maand was afgelopem had ik heb geen verbinding volgens de xbox ik kan ook niet op LIVE Silver ik doe dan die verbindingstest en dan krijg ik de melding dat de kabel niet aangesloten terwijl dat wel zo is er kunnen dus 2 dingen aan de hand zijn de poort op de router doet vaag (wat raar is want eerst deed hij het wel ) of de internetpoort op de xbox is kapot de kabel is gloednieuw dus dat is uitgesloten mvg. Reageren
Gijsso Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 Heb je de kabel in een andere stekker gestopt in de router?? Of blaas gewoon ff alle stekkertjes los. Misschien zit er wat stof in. Anders moet je naar de winkel (dat gebeurd wel vaker met een X-doos). Reageren
RedNeck Geplaatst: 10 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2008 zoals ik al zei het ligt niet aan de kabel want die is gloed nieuw, net uit de doos en ik heb de xbox op internet gekocht via een site maar kan ik hem dan wel opsturen naar MS? Reageren
MNC3 Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 zoals ik al zei het ligt niet aan de kabel want die is gloed nieuw, net uit de doosen ik heb de xbox op internet gekocht via een site maar kan ik hem dan wel opsturen naar MS? Hij is geen tweedehands? Het zou me verbazen moest dat stuk zijn. Al geprobeerd bij een vriend of zo? Reageren
RedNeck Geplaatst: 14 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2008 (bewerkt) nee is gekocht bij dynabyte. maar ik heb dus vandaag de xbox naar een vriend gebracht en daar aangesloten op de tv en internet kabel erin en daar had ik ook geen verbinding. dus ik kan uitsluiten dat het aan mijn thuis netwerk ligt het is dus denk ik de internet poort op de xbox ik ga hem dus opsturen naar microsoft Heeft iemand daar ervaring mee, hoe dat moet en hoelang duurt het ongeveer voordat ik hem terug heb? mvg RedNeck Bewerkt: 14 september 2008 door RedNeck Reageren
MNC3 Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 nee is gekocht bij dynabyte.maar ik heb dus vandaag de xbox naar een vriend gebracht en daar aangesloten op de tv en internet kabel erin en daar had ik ook geen verbinding. dus ik kan uitsluiten dat het aan mijn thuis netwerk ligt het is dus denk ik de internet poort op de xbox ik ga hem dus opsturen naar microsoft Heeft iemand daar ervaring mee, hoe dat moet en hoelang duurt het ongeveer voordat ik hem terug heb? mvg RedNeck Registeer eerst je Xbox 360 op xbox.com. (Maakt de service sneller en gemakkelijker.) Je kan reparatie aanvragen op twee manieren. 1. via de site vraag je een reparatie aan ( daarvoor moet je zoiezo je Xbox 360 op Xbox.com registeren) Of je belt gewoon naar hun. De nummer vind je op Xbox.com, locatie goed aangeven Nederland in het geval ( of Belgie) Dan kun je probleem melden, dan zeggen ze dat die gerepareerd moet worden en dan vragen ze je Serienummer ( achteraan op de Xbox 360) Dan gaan ze je gegevens na die je op Xbox.com hebt gezet. ( Ben niet geregisteerd moet je adres zeggen en al) Dan meld men dat je binnen 3 dagen een doos krijgt van UPS daar steek je je Xbox 360 console in (al dan niet met voedingsblok of harde schijf, in jouw geval niet) Dan als je die doos krijgt je Xbox 360 er in zoals op papier staat. Dan moet je UPS contacteren vie hun site of bellen om een afhaalopdracht te melden. Eens als hij afgehaald is kun je aftellen. je krijg hem dan binnen de 14 dagen terug. Dan heb je een herstelde Xbox 360 en krijg je Xbox Live Gold voor een maand erbij. Reageren
RedNeck Geplaatst: 16 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2008 (bewerkt) hee bedankt man dat is echt een reactie waar ik echt wat aan heb;) ga ik doen,! Bewerkt: 16 september 2008 door RedNeck Reageren
MNC3 Geplaatst: 18 september 2008 Rapport Geplaatst: 18 september 2008 hee bedankt mandat is echt een reactie waar ik echt wat aan heb;) ga ik doen,! Microsoft heeft een top service dus reken maar dat je hem redelijk snel terug hebt. Veel succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.