TEH_GTA_COLLECTOR Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 (bewerkt) ik wil de buitenkant van de turismo vervangen door bijv. een logo. hoe doe ik dat? ik heb het al gebrpobeert met img tool en txt workshop maar dan krijg ik alleen het interior. (kan een mod ff het onderwerp veranderen in auto textures) Bewerkt: 9 september 2008 door TEH_GTA_COLLECTOR Reageren
Beagle Geplaatst: 16 september 2008 Rapport Geplaatst: 16 september 2008 (bewerkt) Dat komt omdat de buitekant gewoon een standaard kleur is wat word aangeven in een bestandje (ik edit wel even welke het was) Je moet dus gewoon een texture op de Turismo mappen, waarschijnlijk met alpha channel (Ik kan het mis hebben hoor) EDIT: Je kan ook de paintjobs van de Turismo opzoeken ( Waarschijnlijk Turismo1.txd, etc. ), die veranderen, en je auto laten spuiten. Of je gaat naar Pimp My Ride (Wel even naar cheaptickets.nl gaan voor tickets naar America) Grz, Beagle Bewerkt: 17 september 2008 door Beagle Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.