Masturmind Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 Dit is mijn tweede sig met PS, Mijn eerste spel, dat ik kreeg toen ik 6 jaar oud was, was Crash Bandicoot. Ondertussen heb ik de hele serie uitgespeeld, en daarom heb ik er maar een sig van gemaakt met PS. Rates, Tricks, Tips please Reageren
Masturmind Geplaatst: 10 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2008 (bewerkt) Zijn mijn sigs zo saai dat niemand wil reageren ofzo? Edit: Blijkaar wel Bewerkt: 10 september 2008 door Masturmind Reageren
Wanted Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 Zijn mijn sigs zo saai dat niemand wil reageren ofzo? Edit: Blijkaar wel OT: Nee hoor, ze zijn niet saai, mensen hebben gewoon geen tijd om te reageren Ik vindt het wel een mooie sig, vooral het glinsteren van de tand vindt ik mooi. De achtergrond vindt ik wel goed bij de render passen kwa kleur, maar ik vindt die achtergrond niet echt zo mooi. Over het font kan ik niet veel zeggen, want ik ken het spel niet, maar het font past wel goed bij de sig. Verder vindt ik de sig eigenlijk wat leegjes. Vooral boven de tekst. Rate: 8/10 Reageren
Masturmind Geplaatst: 14 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Zijn mijn sigs zo saai dat niemand wil reageren ofzo? Edit: Blijkaar wel OT: Nee hoor, ze zijn niet saai, mensen hebben gewoon geen tijd om te reageren Ik vindt het wel een mooie sig, vooral het glinsteren van de tand vindt ik mooi. De achtergrond vindt ik wel goed bij de render passen kwa kleur, maar ik vindt die achtergrond niet echt zo mooi. Over het font kan ik niet veel zeggen, want ik ken het spel niet, maar het font past wel goed bij de sig. Verder vindt ik de sig eigenlijk wat leegjes. Vooral boven de tekst. Rate: 8/10 Het is dezelfde font als in 't spel, en het is me 2e sig, dus ik heb niet zoveel ervaring, k weet niet egt hoe ik m verder zou moeten opvullen Anyway, thnx Reageren
Hackman Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 Je zou de achtergrond wat kunnen vervagen zodat je dat pixelige niet meer zo goed kan zien, dan wil ik wel even raten. Reageren
Addicted2 Geplaatst: 15 september 2008 Rapport Geplaatst: 15 september 2008 De achtergron is te scherp, en ik vind hem erg saai. Wel mooi zijn de effecten "op" Crash (zo heet hij toch?). 7.0/10 Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 29 september 2008 Rapport Geplaatst: 29 september 2008 hele leuke, mooie,grappige sign 8/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.