Jump to content

Laptop kopen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben op zoek naar een laptop (m'n opa wil er eentje voor me kopen). Ik heb er al een paar gezien van Sony (Viao)(ik heb ook het liefste een van Sony omdat m'n pa kan er eentje regelen die veel goedkoper is). Ik weet alleen niet of ze goed zijn en of er betere zijn. Ik zoek er niet eentje zo'n kleine maar een echt lekkere grote. Ik zou het wel leuk vinden om bijvoorbeeld SA of Spore erop te kunnen. Ik heb niet echt een game laptop nodig om de nieuwste games te kunnen spelen.

M'n buget is ongeveer 1300 euro maar het mag wel meer zijn. M'n opa vind het toch niet zo'n groot probleem. Hij zegt als hij dood is, dat hij dan niet kan weten wat ik doen met het geld wat ik krijg en er komt dan altijd belasting op. Je kunt het beter nu uitgeven.

GG

Bewerkt: door GTAGijsso
Geplaatst:

Sony is goed betrouwbaar dus dat zou geen miskoop zijn. Ik zou zelf graag een HP Pavilion DV7 1080ED, een erg goede laptop, die prima binnen het budget valt. Hij is snel, veel opslag capaciteit en (mocht het iets uitmaken) hij heeft een goede videokaart. Daarnaast heeft hij ook een BD (Blue Ray Disk) reader en writer. Daar zou je weer lang meer vooruit kunnen gaan.

Geplaatst:

Het maak in principe niet zo veel uit wat voor laptop je koopt, want er zit niet zo veel kwaliteitsverschil in (op de specs na dan). Met Sony zal je wel goed zitten, ik zou alleen wel kijken wat voor toetsenbord indeling erop zit, tenminste daar erger ik me nu mateloos aan bij mijn laptop :-(

Geplaatst:

Ik weet niet of je het tijdschrift PCM kent, maar daar stond deze maand een heel groot artikel in over Notebooks.

Ze vergelijken heel veel notebooks met elkaar en geven ook alle specs.

Misschien de moeite waard om het te lezen ;)

Op de site staan ook een aantal notebooks met hun specs en rating.

Geplaatst:
Het maak in principe niet zo veel uit wat voor laptop je koopt, want er zit niet zo veel kwaliteitsverschil in (op de specs na dan). Met Sony zal je wel goed zitten, ik zou alleen wel kijken wat voor toetsenbord indeling erop zit, tenminste daar erger ik me nu mateloos aan bij mijn laptop :-(

lol dan heb je ipv qwerty azerty zeker :puh: heb je je laptop uit belgie of frankrijk :puh:

maar met een sony viao zit je wel goed hor, zijn knappe notebooks die ook nog eens knap weten te presteren :)

Geplaatst:

lol dan heb je ipv qwerty azerty zeker :puh: heb je je laptop uit belgie of frankrijk :puh:

Haha, nee dat ook weer niet, maar de Page Up/Down, End, Home, Del en Insert zitten raar verdeeld. Wel gewoon Qwerty hoor.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...