Shotyoudie Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 hallo iedereen ik heb een vraagje zou iemand dit gebouw met map editor of zo (werkt bij mij niet ) ik heb het gemaakt met sketshup (deze is niet goed gemaakt binnen 15 min of zo)zou iemand een download willen maken, doe heb zo makkelijk mogelijk voor in gta sa te zetten want img tool werkt ook al niet gewoon zoiets van bijvoorbeeld sfse map die je dan moet veranderen met de orginele sfse(of iets anders) als je een download plaatst zeg dan wel waar je hem hebt neergezet alsjeblieft zou er iemand kunnen helpen de download staat hieronder (als het lukt) alvast bedank en groeten van rickie505 flat_made_by_rickie505.zip Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 9 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2008 (bewerkt) Leeg winrar bestand ow damm volgens mij kan je die sketchup bestanden niet uploaden weet iemand hoe? heb exe ook al geprobeerd? maar als ik heb download dan zie ik mij bestand wel of is dat niet wat jij bedoelde? Bewerkt: 9 september 2008 door rickie505 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.