El Rutger Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 er zat een man met een groen legervest op mij te schieten met een normaal pistool achter op zijn shirt stond crew is dat die ene zwerver Reageren
Tsirapo Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 ja, dat veronderstel ik van wel sommige noemen hem Ratman om een of andere reden maar je had even goed even de zoek functie kunnen gebruiken en zo eventjes in de andere topics je antwoord laten droppen Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 nee dat mannetje komt aan rennen van de striptent(honkers). Reageren
El Rutger Geplaatst: 9 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2008 nee dat mannetje komt aan rennen van de striptent(honkers). nee dat kan niet want 1: bij honkers dragen ze altijd zwarte kleren 2: bij honkers hebben ze geen pistolen, 3: ze komen niet verder dan hun erf behalve als je ze achter je aan laat rennen en trouwens hij kan niet op de 2 etage van de sprunk fabriek rond lopen dus ik denk dat dat die zwerver is Reageren
Gta Bram Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 Waarschijnlijk verkeerd gespawnt, en de Crew van Honkers heeft wel een pistool Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 Waarschijnlijk verkeerd gespawnt, en de Crew van Honkers heeft wel een pistool ik dacht van niet of als je ze aanvalt of als je een pistool gebruikt dan kan dat wel zijn ik had liever dat het een ratman was Reageren
joppie Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 (bewerkt) Hier was trouwens al een topic over gemaakt -> zoekfunctie... @ hieronder: Inderdaad hij komt er vandaan, maar ja als je in de fabriek loopt na het schieten staat ie zo buiten voor de deur, dus rennen ken ie wel. Bewerkt: 9 september 2008 door joppie Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 je moet is bij de straat staan waar die sprunk fabriek is.schiet dan eens en kijk of die aan komt lopen.je kan zien dat hij van de stripclub vandaan komt Reageren
Valto Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 je moet is bij de straat staan waar die sprunk fabriek is.schiet dan eens en kijk of die aan komt lopen.je kan zien dat hij van de stripclub vandaan komt Ja inderdaad. Het is eigenlijk ook gewoon een bug Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.