Equalizer Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 Ik heb VCS nu voor bijna 100% uitgespeeld, op 2 zijmissies na. -Caddy Daddy; Ik blijf maar omvallen, en zelfs als het ''lekker'' gaat haal ik lap-tijden van 2.10 -Hyman Memorial O.D.T.; Altijd zo'n 10 seconden te laat, vooral die boot gaat zo langzaam Ik heb beide missies talloze keren geprobeerd, maar zonder succes. Ik heb de adviezen van de walkthrough zo goed mogelijk nageleefd, maar het lukt gewoon niet. Het moet toch makkelijker kunnen Wie kan mij helpen? Equalizer. Reageren
Masturmind Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 Ik vrees dat je tog gwn wat meer zal moeten oefenen, want daar gaat hem om bij deze missie's: of je ergens goed genoeg in bent. Ga gwn eens vaker varen ofzo, want het zit 'm egt in het oefenen. Mvg, M² Reageren
Twinskyh Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Toen ik op de PS2 VCS probeerde uit te spelen had ik ook veel problemen met Hyman Memorial O.D.T. Maar ja, uiteindelijk is het me toch gelukt. En Caddy Daddy vond ik niet zo heel moeilijk. Gewoon goed oefenen dus... Meer kan ik je niet helpen. Reageren
weeteenbeetje Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 op psp heb je die niet haha Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 op psp heb je die niet haha Ik vind het wel jammer dat je de Extera's van de PS2 niet op de PSP hebt. Wat ik van vrienden heb gehoord zijn ze heel leuk. Rinaldootje Reageren
weeteenbeetje Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 eigenlijk wil ik die ook wel want die laatste zijmisseis lukken niet meer en dan heb je nog iets te doen hé grtn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.