Jump to content

Guitar signature

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo :D ,

Ik heb weer een uurtje aan een sig gewerkt! :)

Wat vinden jullie ervan? :)

guitarkopievq0.jpg

De tekst vind ik zelf niet goed,iemand tips? :)

Ook mist er een C4D'tje,weet iemand een bijpassende? :)

Maar rate in ieder geval wat ik nu heb maar even :puh:

Dus rates,tips en comments a.u.b.! :)

Bewerkt: door PiekeTheCat

Niet slecht hoor Pieke, maar is mis eigenlijk wat leuke brushes er nog over heen, en aan de zijkanten is hij nog wat kaal. Die tekst kun je beter gewoon weg laten, het is immers niet verplicht om je naam erop te zetten. Zowieso kan dat stukken kleiner, in een bijpassend lettertype. En dan zou ik het iets meer naar links en iets meer naar beneden plaatsen. Ook is hij voor het mooie net iets té rood. Dat kan best wel wat minder op de gitaar en zijn handen.

Als je dat allemaal hebt, is hij mooi ^_^

Bewerkt: door Sprunk

Dat zwarte aan de zijkanten is zo bedoeld,het is gebasseerd op de tut van IB :puh:

Maar bedankt voor de tip Sprunk,daar kan ik al veel mee! :)

Nog iemand? :)

V2 :):

guitar2kopierc9.jpg

V3 :puh:

guitar3kopieej0.jpg

PS:Ik zoek nog steeds een bijpassende C4D! :)

Ziet er wel orgineel uit, goed geplaatst ook. Je tekst is wel slecht gedaan, veel te standaard.

Bewerkt: door Wazuup
Geplaatst:
Ziet er wel orgineel uit, goed geplaatst ook. Je tekst is wel slecht gedaan, veel te standaard.

Tips voor de tekst? :)

Geplaatst:

Tips voor de tekst? :)

Op de gitaar ofzo, maar ik zou er gewoon wat leukers van maken, en niet in het zwarte zetten want springt de gitaar er minder mooi uit.
Geplaatst:

Hangt er vanaf hoe en waar je je tekst wilt plaatsen, maar ik raad je een beetje iets rommeligs aan.

Voor de rest vind ik dit één van je betere signatures PiekeTheCat, de effecten en de lichtinval zijn mooi. Maar ik vind hem echter net iets te rood, met name bij de handen valt dat goed te zien, en als je er nog een ander kleurtje bij gooit wordt het waarschijnlijk nog mooier. Ook een border staat wel mooi denk ik, en als je dus nog even aan de tekst werkt, wat ookal hierboven werd gezegd, is het een prima signature.

78%

Bedankt M4X met die rate kan ik echt veel! :)

Ik denk dat ik er een gradient map teveel heb op gegooid daarom lijkt hij zo rood denk ik,maar ik ga het zo snel mogelijk veranderen :)

Border valt niet op ivm. de achtergrond van GTAforum maar ik ga die nog veranderen in een rode. :)

guitar4gu4.jpg

Uiteindelijke versie (alleen de glow rond de tekst kan beter! :7 )

En Wazuup,geloof me als er minder rood in zit als in deze versie is het echt niet meer mooi. :7

Uiteindelijke versie (alleen de glow rond de tekst kan beter! :7 )

En Wazuup,geloof me als er minder rood in zit als in deze versie is het echt niet meer mooi. :7

Even over de tekst allleen: ik vind het eerlijk gezegd helemaal niet mooi. Een mooie font is iets waar velen over struikelen maar ik vind dat het hier echt beter had gekund. Je laatste tekst gaat over je brushes/effecten heen, erg jammer. Je had de 'P' van PiekeTheCat beter onder de rest kunnen doen. Nu krijg ik het gevoel dat je een fantastische sig in elkaar hebt gedraaid maar je er gewoon een snelle tekst bovenop plakt. Een leuke font maar ik zou nog wat verder zoeken om eerlijk te zijn. Desnoods post je nog 15 verschillende versies om te kijken wat we er van vinden, daar zijn de Graphics Fora voor.

Edit @ Hieronder: Veel beter!

Bewerkt: door Jay;

Als je nog de opacity van die tekst op 75% zet, en er een lichtrode border (1px) omheen gooit, die je vervolgens op overlay zet, is hij zo goed als af.

Bewerkt: door Wazuup

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...