Ar Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 (bewerkt) Ik heb ooit eens op een andere pc zonder problemen SA uitgespeeld, maar nu wil ik op een gloednieuw systeem met Vista hetzelfde spel spelen, enkel het spel valt steeds uit. Nu ben ik met een missie bezig dat je met een motor achter iemand aan moet gaan, maar wanneer ik gaf wil geven en wil schieten, valt het uit. Misschien dat het aan mijn videokaart ligt, maar ik heb daar geen verstand van. Alvast bedankt voor de hulp. Bewerkt: 9 september 2008 door Bling Topictitel aangepast naar onderwerp. Reageren
Wickedmen Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 als je vista kan draaien kan je vast gta san andraes draaien en hoe bedoel je met het spel valt uit bedoel je daarmee dat het spel zich afsluit of dat de computer uit valt leg het wat beter uit Reageren
Ar Geplaatst: 9 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2008 Het spel zelf valt uit en daarna kan ik mijn beeldscherm ook veranderen Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 Lees eerst het topic "Lees dit eerst!", deze staat bovenaan dit subforum. Als je daarna nog steeds problemen hebt horen we het wel van je. Reageren
Ar Geplaatst: 14 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Het probleem blijft zich voordoen Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Heb je een mod geïnstalleerd die een motor vervangt die in die missie wordt gebruikt? Als dit het geval is zorgt die mod voor problemen in die missie, verwijder de mod en probeer dan die missie nogmaals. Reageren
Ar Geplaatst: 14 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Het plaatsen van mods ben ik gestopt, omdat deze nooit bij mij werkte dus daar zal het niet aan liggen. Reageren
Heart Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 (bewerkt) Vista is niet echt voor gamen he? XP is de beste voor gamen tot nu, ik had ook veel problemen dus ik gebruik deze computer voor gamen en me laptop met vista gebruik ik gewoon voor huiswerk etc. Hearts. Bewerkt: 14 september 2008 door Heart Reageren
Ar Geplaatst: 5 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 (bewerkt) Zou het misschien aan de videokaart liggen, ik heb er niet veel verwstand van maar ik dacht ik noem het even op. Bewerkt: 5 oktober 2008 door Ar Reageren
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Ik denk niet dat het aan Vista ligt, anders zou het hele spel het wel niet doen. Is het alleen bij die missie? Anders moet je misschien je CD-ROM schoonmaken of je spel opnieuw installeren, volgens mij blijven je savegames er dan nog. Reageren
Ar Geplaatst: 5 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Het is begonnen bij de missie waarbij je op een motor moet rijden tegelijkertijd moet schieten, dan valt de game uit en staat mijn bureaublad 90 graden gedraaid en dat moet ik dan met een gebogen hoofd weer proberen recht te zetten. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 5 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2008 Heb je al geprobeerd om de driver van je videokaart te upgraden? En als jij denkt dat het probleem aan je videokaart ligt is het wel handig als je meldt WELKE videokaart je hebt. Controleer ook je versie van DirectX, deze zou 9 of 10 moeten zijn. Succes Reageren
Ar Geplaatst: 6 oktober 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 De naam van de videokaart is Intel® G33/G31Express Chipset Family Reageren
Thundercover Geplaatst: 6 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2008 Het lijkt mij handiger als je al je systeeminformatie plaatst, aangezien het spelen van een spel niet alleen afhangt van een videokaart. Dat kan je gemakkelijk doen met een programma van Flitskikker, welke hier te vinden is. Overigens denk ik, aan je videokaart te zien, dat je een onboard videokaart hebt of dat je de processor hebt geselecteerd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.