Ar Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 (bewerkt) Ik heb ooit eens op een andere pc zonder problemen SA uitgespeeld, maar nu wil ik op een gloednieuw systeem met Vista hetzelfde spel spelen, enkel het spel valt steeds uit. Nu ben ik met een missie bezig dat je met een motor achter iemand aan moet gaan, maar wanneer ik gaf wil geven en wil schieten, valt het uit. Misschien dat het aan mijn videokaart ligt, maar ik heb daar geen verstand van. Alvast bedankt voor de hulp. Bewerkt: 9 september 2008 door Bling Topictitel aangepast naar onderwerp. Reageren
Wickedmen Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 als je vista kan draaien kan je vast gta san andraes draaien en hoe bedoel je met het spel valt uit bedoel je daarmee dat het spel zich afsluit of dat de computer uit valt leg het wat beter uit Reageren
Ar Geplaatst: 9 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2008 Het spel zelf valt uit en daarna kan ik mijn beeldscherm ook veranderen Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 Lees eerst het topic "Lees dit eerst!", deze staat bovenaan dit subforum. Als je daarna nog steeds problemen hebt horen we het wel van je. Reageren
Ar Geplaatst: 14 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Het probleem blijft zich voordoen Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Heb je een mod geïnstalleerd die een motor vervangt die in die missie wordt gebruikt? Als dit het geval is zorgt die mod voor problemen in die missie, verwijder de mod en probeer dan die missie nogmaals. Reageren
Ar Geplaatst: 14 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 14 september 2008 Het plaatsen van mods ben ik gestopt, omdat deze nooit bij mij werkte dus daar zal het niet aan liggen. Reageren