Emile Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2005 kijk op de kaart van sa lv bij de rivier ernaast niet zo'n moeilijk he hier kaart ik vind wel die Sandking maar geen infared goggles Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
blackdog Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2005 paar keer terug komen wil wel eens helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Emile Geplaatst: 26 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 26 maart 2005 paar keer terug komen wil wel eens helpen bedoel je dat ik vaker naar The Big Ear moet gaan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
harry1985 Geplaatst: 27 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 27 maart 2005 snap er niks van :angry: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2005 snap er niks van :angry: waarvan???¿¿¿ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2005 (bewerkt) bedoel je dat ik vaker naar The Big Ear moet gaan? nee soms ligt die er en soms niet en die bril ligt dan voor de bumper van de sandking Bewerkt: 28 maart 2005 door gertjeu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
neo's Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2005 bij maddog ligt ook zo'n infra rood goggle bij een bar en waar een tv naast staat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
neo's Geplaatst: 28 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 28 maart 2005 en in een soort kantoortje in de leger basis ligt er ook nog een Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2005 Jah... Maarehm misschien kan het zijn dat je die Infrarood Kijker nog niet KAN?! omdat je die missie nog niet gedaan hebt waarbij je die Militaire basis moet binnendringen (ben ff naam krijt :blink: ) Als je die gedaan hebt horen ze er gewoon te liggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 29 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 29 maart 2005 dat is de missie black project maar ze liggen er niet altijd ik heb ze ook maaar een keer gevonden (vond er niks aan) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LXZ-76 Geplaatst: 30 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 maart 2005 (bewerkt) ik vindt het spel dan meer splinter cell worden dan gta :ph34r: :ph34r: Bewerkt: 30 maart 2005 door starwars cat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 31 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 31 maart 2005 dat is de missie black project maar ze liggen er niet altijd ik heb ze ook maaar een keer gevonden (vond er niks aan) d'r IS ook weinig aan op zich wel leuke toevoeging.. maar had van mij niet perse gehoeve.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-boy Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2007 Lijkt mij wel gaaf Maar bij mij staat de sandking er ook vetvaak niet is dat normaal ?? En ik kan de bril in Zero's winkel ook niet vinden, heb ik mischien iets gedaan waardoor ik geen bril kan ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 22 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 september 2007 De Sandking staat er inderdaad niet altijd. Gewoon even weggaan en later weer terugkomen. En ikzelf heb nog nooit goggles gevonden in Zero's shop. En let inderdaad voortaan even op de datum van de laatste post voordat je een reactie plaatst. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-boy Geplaatst: 23 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2007 (bewerkt) Het klopt dat je eerst de missie Black Procjects moet doen ander kun je geen nachtkijker en ook geen infraroodbril vinden Bewerkt: 23 september 2007 door X-boy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.