[B]ig [S]moke Geplaatst: 9 september 2008 Rapport Geplaatst: 9 september 2008 Hallo Wie weet hoelaat Sara ( Random Character ) er is bij de eerste ontmoeting. (en laatste) Tanks;..[/font] Reageren
Hackman Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 (bewerkt) Hier staat alles wat je weten moet, WikiGTA is je beste vriend. @ Hieronder: Je hebt gewoon niet goed gekeken, foutjes maakt ons een Human... Bewerkt: 10 september 2008 door Hackman Reageren
[B]ig [S]moke Geplaatst: 10 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2008 Ja bedankt, ik ken WIKIgta:P maar er staat niet bij hoe laat:( of ik ben gewoon blind.. Kan ook Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 (bewerkt) Ja bedankt, ik ken WIKIgta:P maar er staat niet bij hoe laat:( of ik ben gewoon blind.. Kan ook De eerste keer staat ze er 's nachts, dat staat ook op WikiGTA. De 2de keer weet ik niet. µ Edit: bij de 2de keer staat ze er overdag, dus best 's middags eens kijken. Bewerkt: 10 september 2008 door Hanneswasco Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.