Jump to content

Jeff Dunham

Jeff Dunhamps poppen  

39 leden hebben gestemd

1. 1. Welke is je favoriet?

• Peanut
      8
    • Achmed the Dead Terrorist
      25
    • Bubba J
      0
    • Walter
      4
    • Sweet Daddy D
      2
    • Melvin
      0
    • José Jalapeno on a Stick.
      0

Recommended Posts

Geplaatst:

Oke even een Topic openen over Buikspreker Jeff Dunham

jeff-dunham.jpg

Jeff Dunham

>Jeff Dunham<

Hij is een profesioneel buikspreker (En stand-up Commediant).

Hij heeft zijn eigen poppen hiervoor:

PeanutPic.jpg

Peanut, Wie Jeff Dunham zegt denkt meteen aan Peanut.

achmed.png

Achmed the Dead Terrorist, ook een bekende van de TV Commercials met de leus: "Silence! I kill you!"

thumb1_68f5d6f009ef56e8b4aad18a8f71f733.jpg

Bubba J, Blanke Inteelt, met een enorme bierbuik.

Awesome_Standup_Comedy_Jeff_Dunham_Walter.jpg

Walter, Superchagerijnig persoon. ook een van de bekende uit de voorstellingen van Jeff Dunham.

SweetDaddyD.jpg

Sweet Daddy D, Een echte PIMP (Player In Management Proffesion) de "Manager" van Jeff Dunham

default.jpg

Melvin, een mislukte superheld.

Josejalapeno.jpg

Jose Jalapeno, een Mexicaanse Jalapeno die dingen graag "On a stick" heeft.

Mijn vraag: Laten we lekker discusieren over Jeff Dunham en zijn poppen :D

Wat vinden jullie van ze :D

Geplaatst:

Ik vind hem altijd wel grappig :7 maar hier een filmpje van zijn bkendste optreden:

En hier dan nog even Jingle Bombs erbij:

Geplaatst:

Hmmmm.... Ik vind deze poll tot nu toe de moeilijkste die ik ben tegen gekomen.

Heb hem dan ook niet ingevuld :$

Ik heb niet echt 1 favoriet....

Peanut: When you had purple you never want something else :schater:

Dit ventje is brilliant. Neemt geen blad voor zijn mond is is lekker direct en soms provocerend....

Prachtig en erg leuk om te zien.

Achmed the dead terrorist: It's just a flesh wound

Ook achmed is een enorme bekende in vergelijking tot Jeff Dunham. Deze pop spreekt op een grappige manier exact tot de verbeelding die we hebben. Humor van de bovenste plank. (Jingle Bomb)

Bubba J:

Zegt me niet zo veel eigenlijk. Ik heb deze pop nooit gezien maar ga er zeker eens naar opzoek.

Walter: There grows mos up my ass.....

Walter... Tja iedereen maar dan ook echt iedereen heeft zo'n personage in zijn family zitten en als ik voor favorieten moet gaan is dit er 1 voor de top 3 :schater:

Sweet Daddy D:

Erg grappig om te zien hoe hij als manager optreedt... Echter zou ik mijn geld niet aan hem toevertrouwen hahaha

Maar de hersen spinsels die deze pop heeft maken je ook zeker aan het lachen... (Mij in ieder geval)

Melvin: Owww damn i forgot... I Can't see through silicon....

Melvin... Ik denk dat hij de toch 1 van mijn minst fovorieten is.... Het is moeilijk om te zeggen maar als ik naar mezelf kijk dan is dit de conclusie... Al ben ik het helemaal met hem eens: Ta tata Taaaaaaa!!!! :D

Jose Jalapeno: Would you like to see my Stick ?? :$

Ook deze pop (ook al is de pop het minst leuk) is te gek....

Vooral in samenwerking met Peanut krijg je hilarische dingen zoals:

Jeff Dunham: Jose, You have a girlfriend ?

Jose Jalapeno: Yes

Peanut: Yes ?? Who is she ?? A Pickle on a pencil ??

Dus ken ik Jeff Dunham.... Zeker weten _O_

Geplaatst:

Ik kende die gast helemaal niet en wist ook niet dat die (vreselijk irritante) Achmed van hem was. Maar ik liep bij de Mediamarkt vorige week en daar werd de DVD gedraaid en was hij met die Peanut aan het kletsen. Dus toen ik mezelf betrapte dat ik midden in een volle Mediamarkt hard stond te lachen heb ik hem maar gekocht.....vooral die Peanut, dat oude mannetje en die peper is erg leuk :tu:

Geplaatst:

Achmed is verkracht door Jamba, ringtoneking of whatever...Om nog maar te zwijgen over die ghandi parodie erop...

Maargoed, van Jeff blijft het natuurlijk briljant. :sigaar:

Geplaatst:
Achmed is verkracht door Jamba, ringtoneking of whatever...Om nog maar te zwijgen over die ghandi parodie erop...

Inderdaad, een beetje jammer eigenlijk..

Maar goed, Jeff Dunham zelf is geweldig. Ik kende hem al voordat die stomme reclames er waren, ik heb veel van zijn shows keer op keer bekeken. Ik lig altijd plat om de grappen, al met al een hele leuke act. :)

Walter! _O_

Geplaatst:
Ik kende die gast helemaal niet en wist ook niet dat die (vreselijk irritante) Achmed van hem was. Maar ik liep bij de Mediamarkt vorige week en daar werd de DVD gedraaid en was hij met die Peanut aan het kletsen. Dus toen ik mezelf betrapte dat ik midden in een volle Mediamarkt hard stond te lachen heb ik hem maar gekocht.....vooral die Peanut, dat oude mannetje en die peper is erg leuk :tu:

Zo GTA-Sheep, dat had ik ook :puh: Ik ergerde me DOOD aan dat "Silence I kill you!" want dat werd steeds herhaald.

Maar in de show vind ik het toch lachen hoor!!!

Geplaatst:

sorry hoor maar ik wordt een beetje platgebombardeert door die achmed. in het begin vond ik het oke. maar nu zie ik het overal. zelfs hier onderaan dit topic als advertentie :duh:

Geplaatst:
Inderdaad, een beetje jammer eigenlijk..

Maar goed, Jeff Dunham zelf is geweldig. Ik kende hem al voordat die stomme reclames er waren, ik heb veel van zijn shows keer op keer bekeken. Ik lig altijd plat om de grappen, al met al een hele leuke act. :)

Walter! _O_

Niet echt een kunst. :7 De hype rondom 'Silence! I Kill you!' is pas recentelijk door Jamba begonnen. Veel mensen kennen dan ook niet meer dan die paar woorden. Best triest eigenlijk, want ze missen een hoop. Zijn bekendste show is al weer aan aantal jaren oud en ik ken z'n show echt al heel lang. Vreemd dat er mensen zijn die er nu pas van het eerst van horen, want hij is echt al jaren een YouTube hit. Ik heb heel zijn show gezien en zijn act is echt geweldig. :schater: Zeker vette grappen en daarbij een prima buikspreker.

Ik heb niet echt een favoriete pop, maar ik denk dat mijn top 3 (op willekeurige volgorde) bestaat uit Walter, Peanut en Achmed. Daarna komt Jose. De anderen vind ik iets minder.

Geplaatst:

Jup, ik ken Jeff Dunham. Eerste pop die ik kende was - bij velen denk ik - Achmed, en die vond ik echt subliem! Maar hij is jammer genoeg wat afgezaagd geworden, omdat echt wel iedereen z'n "Silence, I kill you" overneemt ;)

Dus ik heb gestemt op Peanut. Simpel, maar dolkomische pop. Echt super! Ook Walter is wel goed :) Van de rest heb ik eigenlijk nog maar "kleinere stukjes show" van egzien, dus daar kan ik niet echt over oordelen :)

Geplaatst: (bewerkt)

Achmed is de enige pop die ik ken van hem. Ik wist helemaal niet dat de buikspreker hiervan Jeff Dunham heet.

Maarja, Achmed ownt :tu:

Bewerkt: door GTAgangsta

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...