Jump to content

Jeff Dunham


Classic

Jeff Dunhamps poppen  

39 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke is je favoriet?

    • Peanut
      8
    • Achmed the Dead Terrorist
      25
    • Bubba J
      0
    • Walter
      4
    • Sweet Daddy D
      2
    • Melvin
      0
    • José Jalapeno on a Stick.
      0


Recommended Posts

Ik vind Jeff Dunham geweldig. Ken hem nog niet zo lang, eigenlijk pas vanaf het moment dat de ringtone van achmed uit kwam.

Ik vind persoonlijk Peanut geweldig. Achmed heeft ook wel wat, maar zo eentonig. Peanut is gewoon arrogant maar leuk.

Vind dit nog wel zijn leukste performance.

Link to comment
Delen op andere websites

Hij is geniaal, Achmed kan ik nog wel om lachen, vooral om: ''What jokes i must tell them? Knock-Knock Jokes?'' ''Yes!'' ''Ok, Knock-Kock!'' ''Who's there?'' ''Me, I kill you!'' Hilarisch! Ook van de nieuwe gasten bij de training. Maar Melvin is echt geniaal! ''And then Walter gassed him!'' ''F you Terrorists!'' En als zijn haar eraf valt is het prachtig, maar Walter is zo'n oude zeikerd, dat ie leuk is! ''Come here! Oooo! I see Cartman, and Kenny.... Oops! He just got killed!'' Ja, Jeff Dunham is erg goed! In het begin met ''Would you like to see my stick?'' _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vondt het eerst nog wel grappig. Maar nu is het helemaal niets meer aan door die *** reclame. Zelfs op de reclame van GTAForum zie je het nog terug.. :@. Ik wordt haast gek van dat stomme ' silence i kill you' wat ik honderdduizend keer op tv hoor :N .

Toch moet ik telkens als ik de hele show van Jeff weer zie, nog steeds lachen :Y .

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...