Jump to content

mercenaries 2 probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb gister mercenaries 2 gekocht en heb hem thuis geinstaleerd keurig en netjes

maar toen ik hem wou spelen kreeg ik een foutmelding

naamloossa3.png

Geplaatst:

Volgens de foutmelding vereist de game een videokaart die 'Shader 3' ondersteund.

Kennelijk heb jij deze niet, en ben je dus niet in staat de game te spelen. :N

Het beste is om de game om te ruilen, of een videokaart aan te schaffen die Shader 3 ondersteund.

Mocht je hier meer over willen weten, check dan >Deze< pagina eens.

Ik ben echt a-technisch, dus meer hulp kan ik je helaas niet bieden.

Geplaatst:

Hey,

Shader 3.0 is iets wat je videokaart heeft of niet heeft. De oude kaarten onder de 7000 serie van Nvidia heeft het niet dacht ik. ( Ongeveer en ik weet het niet zeker) Dus de oplossing is een nieuwe videokaart aan te schaffen of de game om te ruilen.

Geplaatst:

Probeer anders eerst eens je drivers te updaten. Ik had eerst ook zo´n probleem. Alleen kreeg ik een error dat mijn videokaart geen OpenGL ondersteunde. Ik had toen naar een driver gezocht en geinstalleerd en toen had ik ineens wel OpenGL ondersteuning.

Geplaatst:
Probeer anders eerst eens je drivers te updaten. Ik had eerst ook zo´n probleem. Alleen kreeg ik een error dat mijn videokaart geen OpenGL ondersteunde. Ik had toen naar een driver gezocht en geinstalleerd en toen had ik ineens wel OpenGL ondersteuning.

Shader is wat anders dan openGL

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...