[B]ig [S]moke Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 Ik had een keer met de Playstation 3 dat ik de controller aan deedt en toen ging de playstation ook aan (stond al op standby) Maar als ik het nu weer doe lukt dat niet.. wie weet hoe dat moet ?? Weet even niet waar dit topic hoort. Reageren
Ringo Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 Dit heeft sowieso al niks met GTA IV te maken Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 Dit heeft sowieso al niks met GTA IV te maken Hij zegt in de ondertitel al dat hij niet weet in welk forum het moet. Dit onderwerp past beter in Consoles en Game Events trouwens. Het is inderdaad waar dat je Playstation 3 automatisch aangaat als je op de PS-toets drukt als je PS3 in standby staat. Maar de enigste voorwaarde hiervoor is, volgens mij, dat je controller niet rechtstreeks verbonden is met je PS3, m.a.w. de kabel mag niet aan de controller hangen, snap je me? Dus als er geen kabel aan de controller hangt, dan zal hij draadloos verbinding maken met de PS3, en zal de PS3 aanschieten, maar als de controler met een kabel verbonden is aan de PS3, dan zal de PS3 niet aanschieten. Dit weet ik uit eigen ervaring. Reageren
Gijsso Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 Je controller is dus een afstand bediening waarmee je je PS3 kan aanzetten. Dan hoef je niet meer op te staan en dan op het knopje te drukken. Als het rode lampje brand, dan werkt het alleen. Dan staat ie standby (zelfde met een tv). Reageren
M.Gordon Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 Je moet de PS-toets een paar seconde inhouden dan gaat de PS3 aan als die op stand-by stond. Reageren
IV trailer Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 Je moet de PS-toets een paar seconde inhouden dan gaat de PS3 aan als die op stand-by stond. Niet een paar seconden hoor. Gewoon een druk op de knop en het lampje van de controller knippert. Reageren
M.Gordon Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Je moet de PS-toets een paar seconde inhouden dan gaat de PS3 aan als die op stand-by stond. Niet een paar seconden hoor. Gewoon een druk op de knop en het lampje van de controller knippert. Gewoon een korte druk dan gaat de controller aan maar niet de PS3 Reageren
TomHagen Geplaatst: 12 september 2008 Rapport Geplaatst: 12 september 2008 Je moet de PS-toets een paar seconde inhouden dan gaat de PS3 aan als die op stand-by stond. Niet een paar seconden hoor. Gewoon een druk op de knop en het lampje van de controller knippert. Gewoon een korte druk dan gaat de controller aan maar niet de PS3 Bij mij wel hoor Misschien ligt het aan de instellingen. Reageren
PowerPats Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 ik heb een klein vraagje maar het is het niet waard een topic erover te maken. dus je hebt die ps knopje, maar die moet je ook altijd indrukken als je net gaat beginnen. en in de XMB komt. waarvoor is dit en is het uitteschakelen ? Reageren
Dieko Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 ik heb een klein vraagje maar het is het niet waard een topic erover te maken.dus je hebt die ps knopje, maar die moet je ook altijd indrukken als je net gaat beginnen. en in de XMB komt. waarvoor is dit en is het uitteschakelen ? Je kan ook op die ps knopje drukken. Dan gaat je PS3 automatisch aan. En voor uitschakelen doe je hetzelfde. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Geplaatst: 13 september 2008 De PS knop is volgens mij alleen maar om de controller verbinding te laten maken met de PS3? Later heeft Sony er ook de functie bij gevoegd om in Games naar XMB te gaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.