Jump to content

Geen missie's meer.?


stuiterbal-leiden

Recommended Posts

Vraag aan jullie! ben nieuw op dit forum en zal veel vragen gaan stellen hierzo.! :D

Vraag is na roman's dood heb ik stuk of 2 missies gehad en nu zit ik elke dag zeker 4 uur gta te spellen maar wordt niet meer gebeld niks. heb nu dus geen missie's meer.

Weten jullie wat ik moet doen?

thanx!

greetz ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, na de missie A Revenger's Tragedy of, in jouw geval, Out of Commission zal je geen hoofdmissie's meer krijgen, en ben je dus klaar met de Storyline. Op je savegame zal je nu ook Storyline Complete zien staan. ;)

Nu kan je nog verschillende andere dingen doen, zoals de zijmissie's (RC's, Exotic Exports, Car Thefts, ...), Easter Eggs zoeken en eventueel ontdekken, en natuurlijk de Multiplayer modes spelen. Vooral de Multiplayer raad ik je aan, want dat speel ik nu al 2 maanden, en ik ben het nog lang niet beu. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Inderdaad, na de missie A Revenger's Tragedy of, in jouw geval, Out of Commission zal je geen hoofdmissie's meer krijgen, en ben je dus klaar met de Storyline. Op je savegame zal je nu ook Storyline Complete zien staan. ;)

Nu kan je nog verschillende andere dingen doen, zoals de zijmissie's (RC's, Exotic Exports, Car Thefts, ...), Easter Eggs zoeken en eventueel ontdekken, en natuurlijk de Multiplayer modes spelen. Vooral de Multiplayer raad ik je aan, want dat speel ik nu al 2 maanden, en ik ben het nog lang niet beu. :D

hanneswasco, er staat indd bij save gamer storyline compleet. maar met car theft ben ik naar die plekken gegaan waar ze zouden moeten staan maar ze staan er niet. zou ik dan iemand moeten bellen ofzo?

greetz

Link to comment
Delen op andere websites

Maar met car theft ben ik naar die plekken gegaan waar ze zouden moeten staan maar ze staan er niet. zou ik dan iemand moeten bellen ofzo?

greetz

Steve heeft je als het goed is een SMS gestuurd na de missie Smackdown. Je kent Steve van de missie No. 1 waar je zijn auto (een Comet die je later mag houden) leent voor de race. Steve zal niet in je Phone Book staan maar hij zal je wel SMS'jes verzenden over welke auto's hij wil. Steve zal in de SMS vertellen welke auto hij wil en waar hij ongeveer is, je moet zelf uitzoeken waar want er zal geen marker op je kaart komen en hij geeft je verder alleen een foto van de auto. Daarom is het handig om op deze pagina te kijken van WikiGTA. Daarop staan alle auto's die je voor hem moet vinden op alfabetische volgorde. Als je de auto eenmaal hebt gestolen moet je hem naar Steve zijn garage brengen die je kunt vinden in Bohan (hij is op de in-game kaart gemarkeerd met een auto). Hoe minder schade de auto heeft opgelopen hoe meer geld je er mee zult verdienen.

Tip: Bij hoge schade kun je hem het beste repareren bij Pay 'n Spray, je verdient hier meer mee dan je moet betalen voor de Re-Spray!

Bewerkt: door Hackman
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...