rohafin Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 Heey, mijn GTA San Andreas. Laad niet meer. ik weet niet waarom(daarom ben ik hier). help me, alvast bedankt. Rohafin. system: Manufacturer: HP Pavilion 05 Processor: AMD Athlon XP 2400+, MMX, 3DNow, ~2.0GHz Memory: 512MB RAM Hard Drive: 40 GB Video Card: NVIDIA GeForce 6200 Monitor: Plug en Play-monitor Sound Card: Creative Sound Blaster PCI Speakers/Headphones: ? Keyboard: USB-hoofdhub ? Mouse: USB-hoofdhub ? Mouse Surface: ? Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Service Pack 3 (2600.xpsp.080413-2111) Motherboard: ? Computer Case: ? Reageren
GTA Haas Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 Heb je mods ge-installeerd in je SA? Anders installeer GTA SA helemaal opnieuw, en als het probleem dan nog voordoet moet je niet bij mij zijn.... Reageren
Limbolander Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 bij mij laadt die verder als ik op spatie druk, maar ik zie dat jou pc specs wel erg slecht zijn, denk niet dat je daar GTA san andreas mee gaat draaien nee. Reageren
rohafin Geplaatst: 11 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2008 Kan iemand nog iets sturen. Waar ik wat wijzer van wordt. Ik heb GTA....set al weg gehaalt. Opnieuw geinstaleerd enz.. Heb GEEN mod gedownload of wat dan ook (helemaal orgineel). Please help me. (GTA SA heeft het wel gedaan.) Nogmaals bedankt, Rohafin. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 11 september 2008 Rapport Geplaatst: 11 september 2008 Zit er geen krasje op je SA CD? Anders poets hem even met een zacht doekje, als hij het dan nog niet doet dan..... Tja ik denk dat je er gewoon een nieuwe moet kopen voor maar 15,- Reageren
rohafin Geplaatst: 11 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2008 Nee ik heb me CD heb ik op me pc gezet en mount hem dus Krassen NOWAY, iemand nog een andere vraag of denkt dat hij/zij het weet? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.