Jump to content

Minibike probleem.

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik had laatst met img tool een minibike gemodded, maar nu wil die niet sturen als die rijd.

Alleen als ik achteruit ga kan ik sturen. Iemand die weet wat ik moet doen?

Geplaatst:

waarschijnlijk heb je ook een handling line gewijzigd. Misschien klopt die niet helemaal. Heb je een backup van die line? probeer die eens. En werkt dat niet, probeer dan eens alle regels die je voor de minibike had te wijzigen terug te zetten. Als het dan nog niet werkt, vertel dan wat je allemaal hebt gewijzigd.

Geplaatst:

waarschijnlijk heb je ook een handling line gewijzigd. Misschien klopt die niet helemaal. Heb je een backup van die line? probeer die eens. En werkt dat niet, probeer dan eens alle regels die je voor de minibike had te wijzigen terug te zetten. Als het dan nog niet werkt, vertel dan wat je allemaal hebt gewijzigd.

Die backups heb ik allemaal niet meer , maar wel die van me nieuwe hier:

MOPED 350.0 95.0 5.0 0.0 0.05 -0.1 103 1.8 0.9 0.48 3 120.0 50.0 5.0 R P 14.0 0.50 0 35.0 1.0 0.15 0.0 0.12 -0.17 0.5 0.0 0.0 0.11 10000 1000000 0 1 1 5

en deze:

MOPED 0.08 0.05 0.1 0.05 45.0 25.0 0.90 0.75 0.8 0.1 40.0 -40.0 -0.013 0.7 0.5

Geplaatst:

hoi ik weet niet welke gta je hebt maar hier heb je back up:

GTA SA: MOPED 350.0 119.6 5.0 0.0 0.05 -0.1 103 1.8 0.9 0.48 3 190.0 30.0 5.0 R P 14.0 0.50 0 35.0 1.0 0.15 0.0 0.12 -0.17 0.5 0.0 0.0 0.11 10000 1000000 0 1 1 5

GTA VC:MOPED 350.0 1.1 1.7 1.2 0.0 0.0 -0.1 103 2.0 0.9 0.49 3 190.0 30.0 R P 14.0 0.50 0 35.0 1.0 0.15 0.1 0.11 10000 0.12 -0.17 0.5 0.0 10003 1 1

Geplaatst:

Wat bedoel je precies met "niet sturen"? Bedoel je dat, als je <- of -> indrukt, er gewoon niks gebeurt (je gaat rechtdoor) of stuurt'ie gewoon slecht ingame? In het geval dat de knoppen het niet doen, moet je misschien andere batterijen erin doen. Anderzijds is je toetsenbord misschien gewoon een enorme naaibal, en vindt'ie het leuk om jou te pesten.

De handling terugveranderen kan helpen, alleen heeft dit ook weer z'n nadelen. In de handling staat namelijk niet alleen het rijgedrag van het voertuig, maar ook hoeveel (en óf) uitlaten het voertuig heeft, of er twee of vier personen in kunnen en ga zo maar door. Als je de handling dus niet verandert: als, volgens de handling, er vier personen in de auto kunnen, maar in het model zelf (de .dff) maar plaats is voor twee, crasht het spel, wat erg vervelend is tijdens een missie.

Geplaatst:
Wat bedoel je precies met "niet sturen"? Bedoel je dat, als je <- of -> indrukt, er gewoon niks gebeurt (je gaat rechtdoor) of stuurt'ie gewoon slecht ingame? In het geval dat de knoppen het niet doen, moet je misschien andere batterijen erin doen. Anderzijds is je toetsenbord misschien gewoon een enorme naaibal, en vindt'ie het leuk om jou te pesten.

De handling terugveranderen kan helpen, alleen heeft dit ook weer z'n nadelen. In de handling staat namelijk niet alleen het rijgedrag van het voertuig, maar ook hoeveel (en óf) uitlaten het voertuig heeft, of er twee of vier personen in kunnen en ga zo maar door. Als je de handling dus niet verandert: als, volgens de handling, er vier personen in de auto kunnen, maar in het model zelf (de .dff) maar plaats is voor twee, crasht het spel, wat erg vervelend is tijdens een missie.

nou hij kan niet sture nals < of > indruk, maar tijdens msn enzo kan het wel.

Dus ik weet niet wat ik moet doen :puh:

Geplaatst:

Tijdens MSN kan je wel sturen met een minibike? Dát is pas vreemd. :7 De vraag die je nog even moet beantwoorden is of dat je er met andere voertuigen ook last van hebt. Het kan namelijk zo zijn, dat je (zonder het te weten) de optie om naar links of naar rechts te sturen aan andere toetsen hebt toegeschreven. In GTA SA kom je via de Escape knop in het menu. Daar kun je dan bij Controls klikken op Redefine Controls. Even kijken of bij het sturen inderdaad wel de pijltjestoetsen staan aangegeven. Zo niet, dan even wijzigen.
Geplaatst:

Tijdens MSN kan je wel sturen met een minibike? Dát is pas vreemd. :7 De vraag die je nog even moet beantwoorden is of dat je er met andere voertuigen ook last van hebt. Het kan namelijk zo zijn, dat je (zonder het te weten) de optie om naar links of naar rechts te sturen aan andere toetsen hebt toegeschreven. In GTA SA kom je via de Escape knop in het menu. Daar kun je dan bij Controls klikken op Redefine Controls. Even kijken of bij het sturen inderdaad wel de pijltjestoetsen staan aangegeven. Zo niet, dan even wijzigen.

Alle voertuigen doen het normaal, behalve de mini bike :) Dus , ik zou echt niet weten wat ik moet doen.

En over dat MSN , bedoel ik iets anders maar laat dat maar zitten :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...