Think Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 Ik heb een een gratis domein en webhoster, alleen vraag ik me nu af, hoe ik heb omline kan krijgen. Wat moet bij address invullen, wat bij username en password ? Bedankt! Reageren
Robin2130 Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 Ik heb een een gratis domein en webhoster, alleen vraag ik me nu af, hoe ik heb omline kan krijgen.Wat moet bij address invullen, wat bij username en password ? Bedankt! Bij Adress moet je je FTP Host name invullen. Bij Login vul je dus je FTP username in. En bij password moet je uiteraard je FTP password invullen. Succes Reageren
Think Geplaatst: 10 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2008 Bedankt, maar ik weet niet of het helemaal gelukt is Reageren
JayKay Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 (bewerkt) Zo te zien heb je address niet goed ingevuld. Je moet daar je sitenaam invullen (bijv. http: //www.mijnsite.nl) Weet niet zeker of dat het probleem is, maar moet je maar even proberen Bewerkt: 10 september 2008 door ysohnul Reageren
Robin2130 Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 Maak de Transfer Qeue wat kleiner. (Dat is dta onderste gedeelte) dan kan je zien of je succesvol verbinding heb gemaakt met je FTP-host. Reageren
Think Geplaatst: 10 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2008 (bewerkt) Bedankt! Hoe kan ik dit bestand dan uploaden naar de site? Bewerkt: 10 september 2008 door Think Reageren
Robin2130 Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 Ja, je heb succesvol verbinding gemaakt, dus je kan nu beginnen met uploaden Reageren
Think Geplaatst: 10 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2008 Hoe moet ik dat bestandje ( bevat gewoon een titel en template) uploaden? Zie mjin vorige post Bedankt trouwens voor alle hulp al Reageren
Preddy Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 Hoe moet ik dat bestandje ( bevat gewoon een titel en template) uploaden? Zie mjin vorige post Bedankt trouwens voor alle hulp al Een programma als dit maakt veelal gebruik van dezelfde principes als waar Windows gebruik van maakt. Volgens mij is het voldoende om het bestand aan te klikken en vervolgens naar het linkervenster te slepen (htdocs map) om het up te loaden.Helemaal duidelijk is het me niet of dat omringde bestand al niet op de server staat, dus of dat niet de inhoud van de htdocs map is die we zien. Als dat wel het geval is, open een nieuw windows explorer venster en sleep het bestand vanaf daar naar het SmartFTP venster. Reageren
Think Geplaatst: 10 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2008 Bedankt voor alle hulp die ik in dit topic heb gekregen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.