gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2008 (bewerkt) ik had gta 4 helemaal uitgespeeld maar heb een paar dagen niet gespeeld en ik start het op en moet terug opnieuw beginnen hoe kan dit? maar me player model staat op rank 6 Bewerkt: 10 september 2008 door gta-san-andreas-lover1000 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koen729 Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2008 Je moet 'em opslaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2008 volgens mij heeft hij het over online spelen... start je ps3 opnieuw op, of wacht een tijdje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 10 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 september 2008 volgens mij heeft hij het over online spelen...start je ps3 opnieuw op, of wacht een tijdje nee ik heb het ioverde gameplay moet ik terug opnieuw doen maar me online rank staat op 6 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hayte Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2008 formuleer het wat beter... je online rank staat los van je SAVE DATA dus als je al je spellen verwijdert ben je nog steeds rank 6... een nieuw spel kan je beginnen door naar start -> game -> new game let jij niet op als je gaat laden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-san-andreas-lover1000 Geplaatst: 13 september 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 september 2008 formuleer het wat beter...je online rank staat los van je SAVE DATA dus als je al je spellen verwijdert ben je nog steeds rank 6... een nieuw spel kan je beginnen door naar start -> game -> new game let jij niet op als je gaat laden? nee nooit zet gta4 aan maar kijk dan even naar een programma Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2008 Ik heb een korte tijd geleden met hetzelfde probleem te maken gehad. Ik zit ook op level 6 en merkte na het voltooien van een race dat er geen zes voor mijn naam stond maar een nul. Nu vraag je je af hoe je terug dat zesje voor je naam krijgt. Antwoord is simpel: rijd wat races, speel enkele potjes Deatmatch of speel enkele keren een Co-op modi. Na een korte tijd zal je je vertrouwde cijfer terug voor je naam zien verschijnen. Bij mij gebeurde dit na het winnen van een race tijdens het tweede spelletje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 13 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 september 2008 Ik heb een korte tijd geleden met hetzelfde probleem te maken gehad. Ik zit ook op level 6 en merkte na het voltooien van een race dat er geen zes voor mijn naam stond maar een nul. Nu vraag je je af hoe je terug dat zesje voor je naam krijgt. Antwoord is simpel: rijd wat races, speel enkele potjes Deatmatch of speel enkele keren een Co-op modi. Na een korte tijd zal je je vertrouwde cijfer terug voor je naam zien verschijnen. Bij mij gebeurde dit na het winnen van een race tijdens het tweede spelletje.sorry hoor maar wat je nu zegt is ''bullshit'' je rank komt vanzelf terug en savegame misschien als je gelukt hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 14 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 14 september 2008 Ik heb een korte tijd geleden met hetzelfde probleem te maken gehad. Ik zit ook op level 6 en merkte na het voltooien van een race dat er geen zes voor mijn naam stond maar een nul. Nu vraag je je af hoe je terug dat zesje voor je naam krijgt. Antwoord is simpel: rijd wat races, speel enkele potjes Deatmatch of speel enkele keren een Co-op modi. Na een korte tijd zal je je vertrouwde cijfer terug voor je naam zien verschijnen. Bij mij gebeurde dit na het winnen van een race tijdens het tweede spelletje. Als je normaal gewoon even je Playstation 3 of GTA IV heropstart, dan zal je rang meestal ook gewoon terug staan waar het moet staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin B Geplaatst: 17 september 2008 Rapport Share Geplaatst: 17 september 2008 Dit is een storing van de rockstarservers , net als de connectie problemen. Maar inderdaad . Net als wat Hannes zei : Gewoon meestal je PS opnieuw starten en je bent weer de normale rank . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.