Jump to content

gta4

gta-san-andreas-lover1000

Recommended Posts

ik had gta 4 helemaal uitgespeeld

maar heb een paar dagen niet gespeeld en ik start het op en moet terug opnieuw beginnen hoe kan dit?

maar me player model staat op rank 6

Bewerkt: door gta-san-andreas-lover1000
Delen op andere websites

formuleer het wat beter...

je online rank staat los van je SAVE DATA dus als je al je spellen verwijdert ben je nog steeds rank 6...

een nieuw spel kan je beginnen door naar start -> game -> new game

let jij niet op als je gaat laden?

Delen op andere websites

formuleer het wat beter...

je online rank staat los van je SAVE DATA dus als je al je spellen verwijdert ben je nog steeds rank 6...

een nieuw spel kan je beginnen door naar start -> game -> new game

let jij niet op als je gaat laden?

nee nooit zet gta4 aan maar kijk dan even naar een programma

Delen op andere websites

Ik heb een korte tijd geleden met hetzelfde probleem te maken gehad. Ik zit ook op level 6 en merkte na het voltooien van een race dat er geen zes voor mijn naam stond maar een nul. Nu vraag je je af hoe je terug dat zesje voor je naam krijgt. Antwoord is simpel: rijd wat races, speel enkele potjes Deatmatch of speel enkele keren een Co-op modi. Na een korte tijd zal je je vertrouwde cijfer terug voor je naam zien verschijnen. Bij mij gebeurde dit na het winnen van een race tijdens het tweede spelletje.

Delen op andere websites

Ik heb een korte tijd geleden met hetzelfde probleem te maken gehad. Ik zit ook op level 6 en merkte na het voltooien van een race dat er geen zes voor mijn naam stond maar een nul. Nu vraag je je af hoe je terug dat zesje voor je naam krijgt. Antwoord is simpel: rijd wat races, speel enkele potjes Deatmatch of speel enkele keren een Co-op modi. Na een korte tijd zal je je vertrouwde cijfer terug voor je naam zien verschijnen. Bij mij gebeurde dit na het winnen van een race tijdens het tweede spelletje.
sorry hoor maar wat je nu zegt is ''bullshit'' je rank komt vanzelf terug en savegame misschien als je gelukt hebt
Delen op andere websites

Als je normaal gewoon even je Playstation 3 of GTA IV heropstart, dan zal je rang meestal ook gewoon terug staan waar het moet staan. :puh:

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...