Vegeta Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 Hoe laat je de buitenkant van een sig of wat dan ook faden, zodat de border een fading is ?? Reageren
BaasB Geplaatst: 10 september 2008 Rapport Geplaatst: 10 september 2008 (bewerkt) Hoe laat je de buitenkant van een sig of wat dan ook faden, zodat de border een fading is ?? Verschillende manieren. Je kunt bijvoorbeeld met je Rectangular Marquee Tool een selectie om je signature maken, dat je ongeveer zoiets hebt: Vervolgens klik je op je rechtermuisknop rechtermuisknop, en kies je ''Select Inverse''. Dan heb je dit: Nu klik je (bovenaan in Photoshop) op Select --> Feather... Vul hier nu bijvoorbeeld 15 pixels in. Druk nu op delete. Dan heb je ongeveer zoiets: Bij mij is het lelijk, omdat ik het even snel heb gedaan. .Levi. had eerst ook een prachtige uitleg in het Photoshop Helpdesk topic gepost over hoe dit kon met de gradient tool, maar ik kan dat topic nergens vinden. EDIT: Bij mij zie je de randjes van de signature nog heel duidelijk. Als je dat hebt, moet je de feather wat lager zetten. 6 Pixels bijvoorbeeld. Nu heb ik dit: Het is wel, hoe hoger je de feather zet, hoe mooier je het fade effect ziet. Bewerkt: 10 september 2008 door BaasB Reageren
Vegeta Geplaatst: 10 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2008 (bewerkt) Bedankt Bewerkt: 10 september 2008 door Vegeta Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.